=oraclekonf03 kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: =oraclekonf03
A pozitív megítélés záloga
A korábban kizárólag adatbáziskezelés-támogatóként ismert Oracle Corporation vezetése 1995-ben a cég image-ének megváltoztatása mellett döntött, aminek eredményeként ma már nagyvállalati szoftvereket értékesítő multinacionális cégként tartja számon a piac az Oracle-t. Mindez egy mondatba tömörítve igen egyszerűnek tűnik, de a végrehajtás korántsem ment könnyen. A legnagyobb gondot a potenciális ügyfelek és a termékek közötti kapcsolatot megteremtő, mindkét oldali feladatokat átlátó konzultánsok hiánya okozta. Az Oracle Hungaryn belül ez idő tájt megalakult Oracle Consulting Services igazgatójával, Skobrics Tiborral a kezdetektől végigjárt útról és a társaság mai szerepéről, illetve feladatairól beszélgettünk.
Start - könnyítésekkel
Az innovatív vállalkozások szívesen fektetnek be új technológiákba. Ugyan némi kockázattal jár, de ha beválik, óvatosabb versenytársaikat lekörözve nagyságrendekkel javulhatnak gazdasági mutatóik és piaci megítélésük, így követőkből akár piacvezetőkké is válhatnak. Számukra sem árt azonban a forgalmazók részéről egy kis segítség, a tőkeszegényebb, vállalkozó kedvű kis- és középvállalkozások számára pedig komoly segítséget jelent, ha akár csak szűkített változatban is, de hozzájuthatnak az új technológiák alkalmazását támogató termékekhez.
Integrált kultúra - Oracle-alapokon
Még betéti társaságként kezdett webes fejlesztésekbe a ma már részvénytársaságként működő Port Computer. "Internetes munkáinkhoz hosszú távra szóló, megbízható, méretezhető és lehetőleg platformfüggetlen szoftvert keresve kötöttünk ki az akkor még csak szárnyát próbálgató Oracle 8i adatbázis-kezelőnél" - emlékszik vissza az Oracle-lel kialakult kapcsolatuk kezdeteire a cég vezérigazgatója, Veszelovszki Zsolt.
Jó példával elöl járva
Az Oracle saját példájával is demonstrálni kívánja az e-business vállalati modelljére történő átalakulás előnyeit, ezért egy tavaly júniusban bejelentett program keretében - többek között a bevezetőben említett technológiákra épített, "házon belüli" megoldásokkal - 18-24 hónapon belül egymilliárd USD megtakarítást tervez.
E-business transzformáció
Úgy tűnik, az internet és a mobiltechnológia üzleti célú alkalmazásától való kezdeti idegenkedés háttérbe szorul. A legerősebb hajtóerőt a cégek azon potenciális vagy már meglévő ügyfelei, valamint üzleti partnerei jelentik, akik elfogadják a kényelmi, időkímélő és költségszempontból egyaránt kedvező kommunikációs és üzleti lehetőséget, ugyanakkor bíznak a hétköznapi ember számára is egyszerű és könnyű, így a tömegméretű elterjedést is lehetővé tevő technikák rohamos fejlődésében. Mindennek eredményeként beszállítási láncukban, illetve vásárlásaiknál is azokat a vállalkozásokat részesítik előnyben, amelyeknél az üzlet elektronikus alapokon nyugszik.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.