B2B International kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: B2B International
A tudatosság hiánya okozza az egyik legnagyobb veszélyt a vállalkozások számára
Az informatikai biztonsági tudatosság hiánya okozza az egyik legnagyobb fejtörést a vállalkozásoknak világszerte – derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös kutatásán.
Nőnek a helyreállítási költségek az informatikai piacon
Évről évre többet költenek a vállalkozások a kiberbiztonságra (tavaly 56%, míg idén már 63%), ennek ellenére mégis nőttek a gyakori kiberincidens költsége – derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös tanulmányából.
Az emberi tényező szerepe a vállalati támadások során
Világszerte az alkalmazottak 40%-a eltussolja a vállalati számítógépes incidenseket azért, hogy elkerüljön egy esetleges büntetést – derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös online kutatásából. Az alkalmazottak felelősek az informatikai balesetek 46%-áért évente, ezzel óriási sebezhetőséget okozva az adott cégnek minden szinten.
A pénzügyi vállalkozások akár 300 milliós veszteséggel is szembesülhetnek egy kibertámadás során
A pénzügyi szektort érintő kibertámadásokhoz kapcsolódó költségek folyamatosan növekednek, ahogy egyre kifinomultabb fenyegetésekkel kell szembesülniük a szervezeteknek. A Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös új kutatásának célja feltárni a pénzügyi cégeket érintő támadások mértékét és hatását. A kutatás szerint egy vállalat átlagosan 300 millió forint (926.000$) veszteséggel számolhat.
A pénzügyi szervezetek 38%-a nem képes megkülönböztetni egy kibertámadást egy hétköznapi ügyfél aktivitástól
A Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös felmérése kiderítette, hogy a bankok és a különböző pénzügyi szervezetek nehezen tudják kezelni az online pénzügyi csalásokat a modern és komplex technológiai hálózatok világában. A felmérésben részt vevő szervezetek több mint egyharmada (38%) elismeri, hogy egyre nehezebb megállapítani, hogy egy tranzakció hamis vagy valódi.
Készülékeinket vírusok fertőzik, de nem tudjuk hogyan
A Kaspersky Lab és a B2B International piackutató cég közös kutatása feltárta, hogy a felhasználókra leselkedő leggyakoribb online veszély a vírus: a megkérdezettek majdnem fele (42%) már találkozott vírusokkal, vagy azok célpontja volt, és 22% esett áldozatul.
Idősebbek és bölcsebbek?
A Kaspersky Lab és a B2B International piackutató cég legújabb kutatása az 55 év felettiek online biztonságával foglalkozik. A kutatás eredményei az ” Idősebbek és bölcsebbek avagy mivel szembesülnek az 55 éven felüliek online?” című jelentésben szerepeltek, melyből kiderült, hogy a korcsoport a legtöbb esetben nem viselkedik biztonságosan és gyakran válnak csalás áldozataivá.
A nőknek fontosabbak az eszközeiken tárolt képek
A Kaspersky Lab és a B2B International által elvégzett felmérés szerint a nők több mint fele (53%) értékeli többre a telefonokon tárolt fotókat és videókat, mint bármi mást, beleértve magát az eszközt is (56%), szemben a férfiak 39 százalékával. Azonban annak ellenére, hogy a nők több mint egynegyede aggódik az ilyen képek online biztonságáért, sokan még a legalapvetőbb biztonsági intézkedéseket sem alkalmazzák.
Kaspersky: a pénzügyi szolgáltatók harmada nem használ biztonságos kapcsolatot az online tranzakcióknál
A pénzügyi szolgáltatók harmada nem használ biztonságos kapcsolatot az online tranzakcióknál, annak ellenére, hogy a szervezetek fele az online pénzügyi csalások számának folyamatos emelkedését tapasztalja - derül ki a Kaspersky Lab orosz kiberbiztonsági vállalat és a B2B International legfrissebb kutatásából.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.