B2W marketing kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: B2W marketing
A nők valódi vágyait semmibe veszik a reklámok
A vásárlások 85%-ában nők döntenek, így jó okkal várnánk, hogy a cégek figyelembe vegyék az igényeiket. Ezzel szemben a nők 91%-a csalódott!
Túlfilterezett, 20 éves modellekkel reklámozni szemránckrémet tényleg menő? Lelkiismeret-furdalást kelteni a nőkben, hogy elég jó anyák-e, ha nem a terméküket választják, biztosan jó ötlet? Azt gondolnánk, mára ezek a kérdések fel sem merülhetnének, ám a probléma nagyobb, mint hinnénk. Miért?
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.