Da Vinci Media kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Da Vinci Media

Tudóspalánták éjszakája
A Da Vinci Kids, a szórakoztató élménytanulás képviselője interaktív online eseménnyel jelentkezik a Magyar Nemzeti Múzeumban. 2021. november 12-én péntek este a regisztrált résztvevők a Tudomány világnapja alkalmából magyar tudósokkal és nemzetközi találmányokkal ismerkedhetnek. Az esemény kommunikációs partnere a Vodafone Magyarország.

Ne vessz el a neten! Közösen kampányol a Da Vinci Media és a Telekom
Az okos netezéshez elengedhetetlen tippekkel és a tudatos tartalomfogyasztást segítő tanácsokkal jelentkezik friss edukációs kampányában a Magyar Telekom és a Da Vinci. A digitális edukációs tartalmak mellett a tanárok számára óravázlatok, a családok részére pedig izgalmas kihívások is készültek.

Online Pizsamaparti a Magyar Nemzeti Múzeumban a Da Vinci TV-vel
A Da Vinci Pizsamaparti, a szórakoztató tematikus élménytanulás képviselője hosszabb kényszerszünet után egyedülálló, élő online eseménnyel tér vissza a Magyar Nemzeti Múzeumba. 2021. április 22-én a regisztrált résztvevők Mátyás udvarának titkaival és Leonardo Da Vinci munkásságával ismerkedhetnek meg, miközben bepillanthatnak a múzeum tereibe is. A történelmi narrációt a múzeumpedagógusok mellett Balatoni József, azaz Jocó bácsi, az ország töri tanára nyújtja. A szervezők rekordszámú résztvevőre készülnek – akár 1000 gyerek is játszhat és tanulhat egyszerre az interaktív programban.

Ingyenes sorozat és okosalkalmazás a Digitális Témahétre a Da Vincitől
A Digitális Témahét 2021 kapcsán hasznos oktatási tartalmakat kínál a Da Vinci Media. A témahét weboldalán és három együttműködő szolgáltató videótár kínálatában is ingyenesen hozzáférhető a Keress rá! című sorozat, amelynek célja, hogy megismertesse a 6-12 éves gyerekeket a biztonságos internethasználattal. Emellett a témahét érdeklődői számára a Da Vinci Kids ismeretterjesztő alkalmazás is térítésmentesen elérhető az otthontanulás megkönnyítése érdekében.

A Biztonságos Internet Napra időzíti online sorozatát a Da Vinci Media
A gyerekek online térben való tájékozódását segíti a Keress rá! – Search it Up! sorozat, melynek epizódjai a február 9-i Biztonságos Internet Napra való felhívásként a Da Vinci Kids alkalmazásban is elérhetők.

Digitális szuperhősöket keres videópályázatában a Da Vinci Media
A Da Vinci Media folytatja a Telekommal közös digitális edukációs programját. Legújabb akciójukban digitális szuperhősöket keresnek, akik videópályázatban mutathatják be szuperképességeiket. A vírushelyzetben kialakult fizikai távolság nem kell, hogy egyet jelentsen a közösségi élmény megszűnésével, ha ügyesen használjuk az okoseszközöket. A legjobb alkotásokat két korcsoportban az új tanév elején díjazzák.

A Da Vinci TV is segíti a tanulást az országos iskolabezárás alatt
A COVID-19 vírus terjedésével kapcsolatos intézkedésekre reagálva a Da Vinci Media minden platformon, minden előfizető számára elérhetővé teszi tartalmait. Április 30-ig korlátozás nélkül érhető el a Da Vinci TV-csatorna a Telekom és Digi TV mellett a UPC TV, a Vodafone TV, a MinDig TV Extra, a Tarr és a PR-Telecom nézői számára is.

Együttműködik a programozó iskola és a tévécsatorna
A Da Vinci Media új partnere a Logiscool programozó iskolahálózat. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában. Az első ottalvós bulit október 13-ra, a Da Vinci TV új sorozatának premierdátumára időzítették.

A Da Vinci Kids App már a Vodafone Pass-ban is elérhető
A berlini székhelyű Da Vinci Media megállapodást kötött a Vodafone Magyarországgal, melynek eredményeként mostantól a cég Da Vinci Kids elnevezésű, kisiskolásoknak szóló okos alkalmazása is elérhető a Vodafone Video Pass csomag részeként.

Többezer gyermeket kíván elérni együtt a REGIO Játék és a Da Vinci Media
A REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media elkötelezett hívei a tartalmas, kreatív időtöltésnek. A kisiskolások ismeretterjesztő kiszolgálása érdekében a két cég partnerségre lép a készségfejlesztő és tanulást segítő Da Vinci Kids applikáció és a 4M tudományos-fejlesztő és kreatív játékok népszerűsítése érdekében.
Cikkgyűjtő
További híreink
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
Szoboszlai Dominik csatlakozása a Liverpool FC-hez nem csak a magyar, hanem a nemzetközi futballrajongók figyelmét is felkeltette. A középpályás teljesítménye és a csapat sikerei iránti érdeklődés folyamatosan növekszik. A nagy népszerűséghez természetesen hozzájárulnak a közösségi oldalak és azok az infokommunikációs lehetőségek, amelyekkel ma már akár útközben is nyomom követhetjük Szoboszlai Dominik játékát.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.