EIT Digital Challenge kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: EIT Digital Challenge

Kiosztották az EIT Digital Challenge 2018 díjait Brüsszelben

A budapesti székhelyű Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) digitális ága, az EIT Digital ötödik éve rendezi meg a legjobb európai deep tech cégek versenyét. 

2018. október 23. 11:25

Megvan a legjobb 25 európai deep tech cég az EIT Digital idei brüsszeli scaleup döntőjére

Tizenegy uniós ország 25 scaleupja ugrotta meg a szintet, hogy részt vegyen az EIT Digital, a digitális innováció és oktatás vezető európai szervezete által szervezett, 750 ezer euró összdíjazású verseny utolsó körében.

2018. augusztus 3. 10:30

Kétszáz európai, köztük több magyar startup indul az EIT Digital scaleup versenyén

Az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) digitális ága, az EIT Digital idén ötödik éve hirdeti meg versenyét, ahol a legjobb európai deep tech fókuszú növekedési fázisú startupok, azaz scaleupok indulhatnak, hogy felgyorsítsák nemzetközi növekedésüket. A kiírásra 24 ország 200 tech vállalkozása, köztük 5 magyar jelentkezett: közülük a legjobb 25 vehet részt az októberi záróeseményen Brüsszelben, ahol nemzetközi zsűri választja ki a győzteseket. 

2018. július 8. 08:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37