GameCube kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: GameCube
Újra játékban a Nintendo
Alig pár hónappal ezelőtt még úgy festett, hogy a Nintendo számára "véget ért a játék", most azonban egyre valószínűbb, hogy mégis talpra állnak.
Több mint 250 új videojáték az ünnepekre
Hacsak tippeket nem adnak, idén elég nehéz dolgunk lesz, amikor ajándékot választunk a család hardcore-gamer tagjainak. Az ünnepekre ugyanis több mint 250 játék jelenik meg a különböző fejlesztőktől, mind konzolokra, mind PC-re. A cégek idei 10 milliárd dolláros eladásainak várhatóan csaknem a felét teszi majd ki a karácsonyi forgalom.
Nyereséges a Nintendo, de nem túl rózsásak a kilátásai
A japán Nintendo a legújabb Game Boy kézi játékgépe jó keresletének köszönhetően nyereséggel zárta az első negyedévet, még a GameCube otthoni játékkonzol gyenge forgalma ellenére is.
A játékfejlesztők további konzol-árcsökkentéseket szeretnének
A játékszoftverek fejlesztői egyetértenek abban, hogy a játékkonzolok árának további csökkentésére lenne szükség a készülékek felhasználói táborának további bővüléséhez, amely megalapozná az iparág további növekedését.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.