Gorenje kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Gorenje
Gorenje 2025: Az otthon új szintre emelkedik
Az idei IFA-n a Gorenje bemutatta legújabb innovációit, amelyek egyszerre könnyítik meg a konyhai és háztartási mindennapokat.
A Gorenje a női kézilabdát is támogatja
A Gorenje, Európa egyik meghatározó háztartásigép-márkája tovább erősíti jelenlétét a kézilabdasportban: nemcsak megújítja partneri megállapodását a férfi Machineseeker EHF Bajnokok Ligájával, de először csatlakozik a női EHF Bajnokok Ligája támogatóihoz is.
75 éves a Gorenje – Rekordbevétellel és kiemelkedő növekedéssel ünnepeltek
A Gorenje Magyarország Kft. fennállásának 75. évfordulóját figyelemre méltó eredményekkel ünnepelte: a vállalat közel 10%-os árbevétel-növekedéssel és új csúcsot jelentő, 41,4 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta a 2024-es üzleti évet. A jubileumi sajtótájékoztatón Füle Norbert ügyvezető igazgató számolt be a vállalat sikereiről és piaci eredményeiről, majd a résztvevők a Gorenje-Hisense legújabb termékinnovációival is megismerkedhettek.
Szlovéniából a világ élvonalába – A Gorenje története
Az élet megkönnyítése – a Gorenje víziója már a kezdetektől fogva erre összpontosított, ami lehetővé tette, hogy a vállalat az egyik legnagyobb háztartásigép gyártóvá váljon. Az elmúlt 75 év alatt világszerte több mint 127 millió Gorenje háztartási nagygép talált gazdára több mint 60 országban.
Legújabb trendek a háztartási készülékek piacán
A konyhai kis- és nagygépek tervezése az utóbbi években hatalmas változásokon ment keresztül. A technológiai innovációk mellett a design trendek is egyre fontosabb szerepet kaptak, hiszen a modern konyha már nemcsak a főzés helyszíne, hanem a lakás egyik központi eleme is. Ebben a cikkben a Gorenje szakértőjének segítségével mutatjuk be, milyen trendek hódítanak jelenleg a háztartási készülékek magyar piacán.
Friss kutatás: ezeket a háztartási gépeket veszik a magyarok
A magyarok rendkívül árérzékenyek, ha háztartásigép-vásárlásról van szó: akkor vesznek csak újat, ha elromlott a régi, a vásárlásnál pedig az ár és az energiafogyasztás a legfontosabb tényezők. Mikrohullámú sütő szinte minden háztartásban van, az air fryer pedig népszerűbb, mint a kenyérsütőgép. Nem bízunk a márkaszervizekben, de a szerelő szavára nagyon adunk. A Gorenje legfrissebb, hazai reprezentatív kutatása a magyarok háztartásigép-vásárlási szokásait vizsgálta.
Kulináris segédek: íme néhány praktikus konyhai eszköz a mindennapokhoz
Gyorséttermi menü, pár perces készételek vagy más, könnyen elkészíthető alternatívák – alig jut idő a konyhában tevékenykedni, ezért minden más megoldást előnyben részesítünk. Az otthon főzés azonban egy olyan művészet, amely az egészséges életmódot, a kreatív önkifejezést és a közösségi kapcsolatokat is erősíti. A Konyhakiállítás alkalmából a Gorenje szakértői összegyűjtötték azokat a megoldásokat, amelyek segítségével egyszerű, mégis hatékony konyhai munkafolyamatokat alakíthatunk ki, így az otthoni főzés nemcsak egy feladat, hanem egy élvezetes tevékenység lehet.
Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket
Tudatosabb háztartásigép-használatot hozhat lakossági szinten az energiavészhelyzet. Az augusztustól érvényes szabályozás szerint az is könnyen kicsúszhat majd az átlagos havi fogyasztásból, aki nem él fényűző életet. Simon Anikó, a Gorenje Magyarország Kft. marketingvezetője szerint a jövőben kulcsfontosságú lehet, hogy milyen állapotban vannak a háztartási gépeink, hiszen egy 15 éves vagy annál idősebb készülék akár meg is háromszorozhatja a fogyasztást. Aki új termékre ruházna be, annak érdemes lesz tisztában lennie a gépeket kategorizáló energiacímkék jelentésével – a szakértő szerint azonban a magyaroknak ez még mindig nehézséget okoz.
Öntisztító funkciós sütőkkel újít a Gorenje
Az OptiBake modellek homemade formáját a hagyományos fatüzelésű kemencék ihlették, amelyeknek köszönhetően a készülékek jobb légáramlást biztosítanak. A kevésbé gyakorlott szakácsok örömére a sütők 22 automatikus recepthez igazított programot kínálnak, egyszerre öt tálca sütését teszik lehetővé, ráadásul öntisztító funkciójuknak köszönhetően a takarítás is jóval hatékonyabb, hiszen rendkívül magas hőmérsékleten égetik el az ételt alkotó törmelékeket.
Jó célért dolgoznak a konyhai gépek: gyermekotthonok lakóinak segítenek
Gyermekotthonoknak adományoz konyhai- és háztartási gépeket a Gyermekhíd Alapítvány és a Gorenje. Ma Magyarországon megközelítőleg 25 ezer gyermek él állami gondozásban, akik számára a karácsony különösen nehéz időszak. Az összefogás keretében az alapítvány által támogatott lakóotthonok egymillió forint értékben kapnak konyhai- és háztartási eszközöket, ezzel is tehermentesítve a nevelők munkáját, akik így több időt tudnak szentelni a gyerekeknek az ünnepek alatt.
A Gorenje és a Panasonic stratégiai partnerségre lépett
A Gorenje csoport és a Panasonic bejelentette, hogy hosszú távú stratégiai partnerségi megállapodást köt egymással. Segítségével a felek jobban kihasználhatják a méretükből és a saját erősségeikből származó versenyelőnyüket. A cégek az együttműködéstől bevételeik és versenyképességük növekedését várják, melynek eredményeként az európai vásárlók jobb termékeket és magasabb színvonalú kiszolgálást kapnak.
Cikkgyűjtő
További híreink
Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny?
A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.
Még van idő! Újra nyitva a nevezés Az Év Honlapja díjra!
Lemaradtál a nevezési határidőről? Semmi baj – most újra megnyílt előtted a lehetőség!
Tisztában vagyunk vele, mennyire sűrű az év vége, de ha van egy weboldalad, applikációd vagy digitális kampányod, amire igazán büszke vagy, ne hagyd, hogy kimaradjon a reflektorfényből!