Header Bidding kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Header Bidding
Idén 20 éves az Adverticum
Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.
EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan
Új szolgáltatással gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer, amely az automatizált reklámok világában jelent nagy áttörést azok számára, akik direkt értékesített hirdetéseiket szeretnék megversenyeztetni programmatic típusú kampányokkal egy felületen, átlátható módon, ezáltal pedig jelentős bevételnövekedésre szert tenni. A Header Bidding technológián alapuló, EasyBID nevet viselő megoldást egy webinárium keretében mutatták be a nagyközönségnek.
EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól
EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.