Honor 6 kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Honor 6
Android 5.1 Lollipoppal frissül a Honor 6 és a Honor 6 Plus
A Honor fontos szoftverfrissítést adott ki két korábbi csúcsmodelljéhez. Az új operációs rendszerrel tökéletesebbé válik a készülékek értesítési rendszere, a modellek felgyorsulnak és üzemidejük is hosszabb lesz. A frissítés mindkét készüléktípusra ingyenesen letölthető.
Kedvező előfizetési konstrukciókban a Honor 6 a Telekomnál
Mostantól a Telekom honlapján keresztül is megvásárolható a Honor 6 okostelefon.
A gyorsan merülő mobil zavarja leginkább a felhasználókat
Az okostelefonnal rendelkezők számára a legnagyobb problémát az akkumulátor rövid üzemideje okozza az NRC szerint. Sokan panaszkodnak a túlárazott modellek miatt is, az 50 év feletti internetezők kétharmada pedig még mindig nem használ okostelefont.
Frissül a Honor 6 kezelőfelülete
A berlini IFA szakkiállításon bemutatott EMUI 3.0 kezelőfelület most a Honor 6 mobilokra is megérkezik. A megoldás lehetővé teszi többek között a képernyő egy kezes irányítását is.
A Honor 6 okostelefon nem ismeri a túlmelegedést
Az okostelefonok többsége erős igénybevétel esetén melegedni kezd. Azt, hogy nem elhanyagolható jelenségről van szó, mutatja, hogy a hátlap hőmérséklete bizonyos modellek esetén akár a 40 fokot is elérheti. A most bemutatott Honor 6 esetében azonban a hőeloszlatás olyan jól sikerült, hogy a gyártó adatai szerint alig kell melegedéssel számolnunk.
Honor 6: felforgathatja a piacot a félárú új csúcsmobil
A Honor 6 hosszú akkumulátor-üzemidőt biztosít, és a 3G kapcsolatnál akár 14-szer gyorsabb 4G kapcsolatot tesz lehetővé. Ezt egy 12,7 cm átmérőjű, harmadik generációs gorillaüveggel bevont képernyő, egy 13 megapixeles hátlapi és egy 5 megapixeles előlapi kamera, valamint egy 105 ezer forintos árcédula kíséri.
Cikkgyűjtő
További híreink
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.