Szallas Group kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Szallas Group
![](/download/viewattach/150601/1/40/1722904-62883358.jpg)
Lezárult a Szallas Group felvásárlása
Lezárult az elmúlt évek egyik legjelentősebb közép-európai digitális akvizíciója a turisztikai szektorban: a lengyel tőzsdén jegyzett Wirtualna Polska tulajdonába került a Szallas.hu-t is üzemeltető Szallas Group. A hazai piacon meghatározó pozíciójú szállásfoglaló oldalt 82 millió euróért vásárolták meg, és a tervek között szerepel, hogy a sikeres magyar modellre támaszkodva régiós szereplőként hatékonyan veszik majd fel a versenyt a globális platformokkal az utazási ágazatban. A tranzakciót a BLS-CEE Ügyvédi Iroda segítette a csoport állandó stratégiai jogi partnereként, amelynek régiós tapasztalataira a tervezett növekedéshez a jövőben is számít a csoport.
![](/download/viewattach/149852/1/40/1703567-472086316.jpg)
Lengyel médiaóriás vásárolja meg a PortfoLion befektetését, a Szallas Groupot
A lengyel tőzsdén jegyzett Wirtualna Polska Holding vásárolja meg a Szallas.hu-t is üzemeltető, az elmúlt években nemzetközi szereplővé vált Szallas Groupot – közölte a cég menedzsmentje és tulajdonost képviselő PortfoLion Capital Partners. A varsói székhelyű e-kereskedelmi és médiavállalat-csoport a tranzakció zárása esetén várhatóan 82 millió eurót fizet a PortfoLionból és magánszemélyekből álló tulajdonosi körnek.
![](/download/viewattach/147323/1/40/1633031-1591879462.jpg)
Digitalizáció a turizmusban
A turizmusban az utazástervezések többsége a digitális térben történik, a keresések 70%-a mobileszközről, applikációból zajlik. Az utazni vágyók leginkább szállásközvetítő oldalakon keresztül informálódnak a lehetőségekről (80%) és leggyakrabban itt is foglalnak szállást (64%).
![](/download/viewattach/147097/1/40/1626138-1645348179.jpg)
Turizmus trend 2022-ben, Kelet-Közép-Európában
Átlagosan 8-11 százalékos éjszakánkénti áremelés a szállásadók válasza a rezsiköltségek és bérek emelkedésére Kelet-Közép-Európában – derül ki a Szallas Group és a Nielsen IQ friss, magyar, cseh, román, lengyel és horvát szállásadók körében végzett felméréséből. Bár a munkaerőhiány riasztó probléma a turizmusban is, a digitalizáció felgyorsulása pozitív hozadéka a pandémiának. A magyar, román és horvát szállásadók harmada, illetve a cseh szállásadók negyede számolt be új digitális fizetési módok bevezetéséről.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.