TOPdesk kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: TOPdesk

IT-őrült van a családban? Ezeknek biztosan örülni fog karácsonykor
Nehéz megtalálni az ideális ajándékot azoknak, akik rengeteg időt töltenek a számítógép előtt. A legtöbb esetben vagy már most minden eszközük megvan, amire csak szükségük lehet, vagy ami mégis hasznos lenne számukra, az csillagászati összegekbe kerül. A TOPdesk Magyarország csapata kifejezetten az IT-soknak segít rendszereivel, így pontosan tudják, minek örülnek a számítógép előtt ülők. Most össze is gyűjtöttek néhány olyan hasznos ajándékötletet karácsonyra, amiért nem kell mélyen a pénztárcánkba nyúlnunk, de biztosan örömteli perceket okoz majd a techőrült családtagunknak.

Kezdődik az egyetemi év – erre a 4 informatikai kihívásra érdemes figyelnie a felsőoktatási intézményeknek
A vállalatok gyorsan adaptálják a rohamtempóban fejlődő informatikai megoldásokat, kevésbé mondható ám el ugyanez a felsőoktatási szféráról. A TOPdesk szakértője szerint érdemes ezekre az intézményekre is a céges környezethez hasonló gépezetként tekintenie az informatikusoknak, mert ezzel nagyban megkönnyíthetik az oktatók és a hallgatók mindennapjait.

7+1 vicces történet az IT ügyfélszolgálatról
Szinte minden informatikai szakembernek vannak vicces (és kevésbé vicces) történetei arról, hogy a kollégák milyen hibákat jelentenek be. Hallottunk már olyat, hogy valaki összetévesztette a lemezmeghajtót egy pohártartóval, sőt az is előfordult, hogy valakinek sikerült „törölnie” az internetet. A TOPdesk most összegyűjtött 7+1 ügyfélszolgálatos történetet a legfurcsábbak közül, amik alapján kiderül: bizony mindig van min nevetni az ügyfélszolgálaton.

Hogyan tartsuk fenn a biztonságot távmunkában idén nyáron?
A pandémia óta a legtöbb cég valamilyen formában megtartotta a távmunka lehetőségét, ráadásul a nyári időszakban még nagyobb mértékben dolgoznak otthonról, a nyaralóból, vagy akár külföldről a munkatársak. Kevés szó esik azonban arról, hogy milyen biztonsági kockázatokat rejt magában az, ha a céges laptop mozgó eszközzé válik. A TOPdesk Magyarország most összefoglalta, hogyan lehet egyensúlyt teremteni a biztonság és a kényelem között a távoli munkavégzés során.

3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját
Az ESET, a világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalata elnyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját az ESET HOME Security Essential megoldásával. Ez a rangos elismerés az ESET HOME Security Essential for Windows kiemelkedő teljesítményét és megbízhatóságát díjazza, amely hatékony védelmet nyújt a felhasználóknak a kiberfenyegetések széles skálájával szemben.
Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak
Idén február 11-én ismét megrendezésre kerül a Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day), amely 2009 óta minden évben figyelemfelhívó céllal zajlik. Az esemény célja, hogy hangsúlyozza a tudatos és biztonságos online jelenlét fontosságát, különösen a fiatalabb generációk számára. A Yettel ProSuli és a DUE Médiahálózat az eseményhez kapcsolódóan idén második alkalommal indítja el az országos Nagy Diák TudatosNet tesztet, mely játékos formában mérheti fel a fiatalok online tudását, és segít megismerni az aktuális online veszélyekkel szembeni helyes válaszokat.