The Economist Intelligence Unit kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: The Economist Intelligence Unit
A Fujitsu kutatása szerint a munkaerő átalakítása az üzleti siker kulcsa
A Fujitsu új kutatási eredményeiből kiderül, hogy a munkaerő kiterjedt átalakítása kulcsszerepet játszott a stratégiai célkitűzéseiket az elmúlt három évben „jelentősen túlteljesítő” vállalatok közel háromnegyedénél (72%). A Fujitsu és a Citrix megbízásából végzett vizsgálat* megerősítette, hogy annak ellenére, hogy a munkaerő átalakításának jelenleg a dolgozói ellenállás a legfőbb akadálya (38%), ennek előnyeit is a dolgozók élvezik: a magasabb béreket, az átképzést és a technológiafrissítést.
Az IT és a digitális stratégia nem ugyanaz, még ha ezt is gondolják sokan
Sokszor elhangzott már, hogy a digitális átalakulás most már tényleg itt van és elengedhetetlen ahhoz, hogy versenyképes maradjon egy vállalat. A The Economist Intelligence Unit a DXC Technology támogatásával felmérést készített világszerte több mint 600 nagyvállalati vezető közreműködésével - a felmérés készítői arra voltak kíváncsiak, hogy ezek a cégvezetők mit tartanak a digitális átalakulás, a kulcstechnológiák és a szervezeti változások legfontosabb mozgatórugóinak, illetve milyen üzleti tervekkel készítik elő a vállalatok digitalizációját. A válaszadók háromnegyede mondta, hogy a digitális stratégia kiemelt helyen szerepel a tervei között. Egyes szektorokban, mint a pénzügy és a technológia még ennél is magasabb ez az arány.
Az ABB és a The Economist Automatizálási Felkészültségi Indexet vezet be
A fejlett automatizálás jobb és motiválóbb munkahelyeket teremthet az emberek számára. Azonban, mint azt egy új tanulmány megállapítja, még a jövő munkahelyeire leginkább felkészült országoknak is át kell gondolniuk az oktatásuk és képzésük rendszerét, hogy megfelelően fel tudják készíteni polgáraikat a jövő állásaira.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.