iskola kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: iskola
Iskolák is lehetnek a kiberbűnözők célpontjai?
Az iskolákból kerül ki a jövő generációja, akik többségében digitálisan kevésbé képzettek, tapasztaltak, ezért könnyebb célpontok. Emiatt az iskolák is egyre jobban ki vannak téve rosszindulatú kibertámadásoknak. De mit tehetnek az intézmények, hogy megerősítsék védelmüket és távol tartsák maguktól az internetes fenyegetéseket? Az ESET kiberbiztonsági szakértői elmondják.
Samsung SMART School: három éve a hazai digitális oktatás szolgálatában
Immár harmadik éve vesz részt az oktatás digitális fejlesztésében és a pedagógusok, iskolaigazgatók körében zajló szemléletváltásban az okoseszközök iskolai bevezetésének nagykövete, a Samsung Magyarország. Három év alatt több díjat, elismerést, társadalmi felelősségvállalási projektet és 25 új osztálytermet tudhat maga mögött a vállalat.
Javulást hozott az iskolai eredményekben az okostelefon tiltása Angliában
A London School of Economics felmérése szerint javult a diákok teljesítménye ott, ahol betiltották az okostelefonok használatát az osztályteremben.
Új SMART tantermeket adott át a Samsung
A Samsung újabb SMART tantermeket adott át a soltvadkerti Kossuth Lajos Evangélikus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola épületében.
Az Epson pályázatából kiderült, van igény a nyomtatott segédanyagokra
Eredményt hirdetett az Epson két tannyelvű általános iskolák körében kiírt országos pályázatán, melynek célja volt, hogy felhívja a figyelmet a megfelelő nyomtató kiválasztásának fontosságára és a megtakarításra. A tendert kiegészítő, nem reprezentatív felmérés szerint igény van a nyomtatott segédanyagokra: az intézmények havonta akár ezernél több oldalt is kinyomtatnak.
Megújult az ingyenes, iskoláknak szánt OpenLab programcsomag
A NetIQ Novell SUSE frissítette az OpenLab szoftvercsomagot. Immár a 3.0-ás kiadással találkozhatnak a felhasználók. Az új funkciók segítségével az oktatási intézmények a legfrissebb tartalomszűrési kötelezettségeknek is eleget tehetnek, így biztosítva a biztonságosabb internethasználatot a fiatalok számára.
Meghosszabbítja két tanítási nyelvű iskolák számára hirdetett pályázatát az Epson
Két héttel meghosszabbítja két tannyelvű általános iskolák számára kiírt országos pályázatának beküldési határidejét az Epson. A jelentkezési anyagokat így november 17-én éjfélig várják. A pályázat célja, hogy a vállalat felhívja a figyelmet a megfelelő nyomtató kiválasztásának fontosságára és a nyomtatási költségek optimalizálására.
Két tannyelvű iskoláknak hirdetett pályázatot az Epson
Két tannyelvű általános iskolák pályázatnak az Epson kiírására. A cél, hogy felmérjék nyomtatási szokásaikat és felhívják a figyelmet a megfelelő nyomtató kiválasztásának fontosságára az intézmények költséghatékonyabb működéséért. A pályázat során a jelentkezők kiszámolhatják, hogy egy korszerű Epson nyomtató használatával hány forint takarítható meg évente. Ezzel az összeggel a vállalat a fődíj nyertesét támogatja.
Alkalmazásfejlesztő nyári iskola indul
Idén első alkalommal rendezik meg az ingyenes 1app 1etem alkalmazásfejlesztő nyári iskolát. Hely még akad néhány a vállalkozó kedvűek számára.
Rendhagyó tanórákat tartottak a Telenor munkatársai
Nagy kert, kevés házi feladat, tabletről kivetített tananyag, ellenőrző helyett okostelefon applikáció, intő helyett sávszélesség-csökkentés – így képzelik a jövő iskoláját azok a kisiskolások, akiknek a Telenor önkéntesei tartottak informatikai foglalkozást a „Tedd Oda! Napon”. A mobiltársaság önkéntességre épülő programjában a jövő digitális iskolája mellett a világháló kínálta lehetőségekről és veszélyekről beszélgettek a gyerekekkel.
Cikkgyűjtő
További híreink
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.