online kampány kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: online kampány
Online gyermekvédelmi kampányt indít a Magyar Telekom
A Magyar Telekom a Hintalovon Alapítvánnyal partnerségben, véleményvezérek bevonásával indít edukációs programot Digitális Szülő vagyok! néven. A kampány célja, hogy felhívja a szülők figyelmét a gyermekek online térben való megjelenésének lehetséges veszélyeire és iránymutatást adjon, hogyan lehet tudatosan és biztonságosan tartalmakat megosztani a közösségi média felületeken.
Egészségesebbé teszi az otthoni levegőt egy magyar fejlesztés
A sorozatgyártás megkezdése érdekében az interneten indított pénzgyűjtő kampányt a magyar SOL-ONE nevű intelligens otthoni levegőminőség javító eszköz gyártója. Az extrém űrdizájnnal bíró készülék hatékonyan tisztítja, illatosítja és ionizálja a beltéri levegőt, így csökkenti például az allergiások tüneteit, és hozzájárul az egészségmegőrzéshez illetve regenerálódáshoz. Több mint 26 millió forint (94 ezer dollár) összegyűjtése a cél.
Induló vállalkozása van? A sikeres marketing kommunikációs stratégia 6 lépése
Minden induló vállalkozásnak egy olyan tervet kell kidolgoznia, mely egyedi, fenntartható, illetve hosszabb időtávra meghatározza a szükséges tevékenységeit annak érdekében, hogy növekedjen ismertsége a piacon, illetve terméke, szolgáltatása iránt növelje a bizalmat. Ilyenkor a marketing és a design kéz a kézben járnak.
Schiedel online felvilágosító kampány
A hazai piacvezető Schiedel Kéménygyár Kft. online felvilágosító kampányt indít a legnagyobb videomegosztó portálokon. A kampányhoz forgatott kisfilmek főszereplői Csuja Imre és Gáspár Sándor. A cél a házépítési és –felújítási szezon kezdetén felhívni a figyelmet arra, hogy a gondos tervezés és egyedi, ám pontos kivitelezés kifizetődő.
Cikkgyűjtő
További híreink
Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?
Mennyire „MI ready” egy-egy vállalkozás, vagyis az adott szervezet milyen mértékben áll készen a mesterséges intelligencia (MI) használatára – a System 32 IT Kft. legfrissebb piackutatása erre kereste a választ. Az online, hiánypótló, nem reprezentatív felmérést, 2024. áprilisában a BellResearch-csel karöltve készítette a cég.
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.