Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 946 találata van.
Elkészültek a 2023-as média- és kommunikációs torták
2024. március 21. 13:08A 2023. évi MRSZ Médiatorta 351,1 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 648,9 Mrd Ft volt*. A kimagasló infláció továbbra is rányomta a bélyegét az iparág teljesítményére, vagyis nominálisan ugyan nőtt mindkét torta, de reálértéken még mindig apadás mutatkozik. A médiatorta 6,6%-kal, a kommunikációs torta 5 %-kal csökkent tavaly. Ezen belül a hazai média, azaz a tévé, a magyar digitális kiadványok, a sajtó, a közterület, a rádió és a mozi esetében még borongósabb a kép: reálértéken 7,2 százalékponttal maradnak el a 2022-es szinttől, 17,7%-kal a 2019-estől. A kommunikációs tortaszeletek, vagyis a média és gyártási költség melletti számok kissé jobban festenek, „csak” 3,1%-os csökkenést mutatnak reálértéken.
Több időt igényel az álláskeresés, mint egy évvel korábban
2024. március 1. 11:35Minimálisan csökkent az aktív álláskeresők aránya egy év alatt a hazai munkaerőpiacon, minden második dolgozó elégedett jelenlegi helyével, vagy legalábbis nem gondolkodik a váltáson. 1500 fő megkérdezésével készítette el rendszeres, negyedéves reprezentatív felmérését a Profession.hu 2024 elején, amelyben az álláskeresési státuszt és szokásokat vizsgálja.
A TCL két egymást követő évben is a világ 2. legjobb tévémárkája lett
2024. február 29. 21:05Az Omdia piackutató vállalat ismét a TCL Electronics-ot, a vezető szórakoztatóelektronikai brandet választotta a világ második legjobb tévémárkájának.
Kell-e félteni a munkánkat az AI-tól?
2024. február 29. 18:59Bár a világban egyre többen használják munkájuk során a mesterséges intelligenciát (AI), Magyarországon a felsővezetők közel fele még nem látja tisztán felhasználásának lehetőségeit, igaz, ugyanennyien nyitottak is az alkalmazására. Egyelőre semmi konkrét jel nem utal arra, hogy elveszi a munkánkat a mesterséges intelligencia – bár a hazai vállalatoknak még nincs egyöntetű válasza arra, hogy milyen hatással lesz az AI a munkaerőpiacra. A Randstad egyik globális kutatása szerint azonban a munkavállalóknak határozottabb véleményük van: több mint felük az AI előnyeit látja, közel felük izgatott a mesterséges intelligenciában rejlő munkahelyi lehetőségeket illetően.
Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával
2024. február 28. 20:26A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.
Az európai és a magyar vásárlók közül is egyre többen választanak high-end okostelefont
2024. február 25. 12:04Egy friss piacelemzés szerint európai szinten jelentősen nőtt a felső kategóriás okostelefonok eladott darabszáma, tízből négy készülék a tavaly évvégi szezonban már ezek közül került ki. A fejlett fotós-videós, gaming képességeket, nagy tárhelyet, extra hosszú üzemidőt kínáló prémium modellek részaránya a Rejoy.hu-nál is érezhetően nőtt, 2023 utolsó negyedévben minden harmadik vásárló high-end készüléket választott a felújított kínálatból.
Stabilan tartja második helyét a legtöbb tévét értékesítők listáján a Hisense
2024. február 22. 17:43Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet: több mint 38 ezer tévékészüléket adott el, így 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat az előző évhez képest. A globális eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense az egyetlen márka a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben folyamatosan növelte eladásait az észak-amerikai és európai piacokon.
Építsük be a cégbe az MI-t! Kevesebb idő, költség, több eredmény!
2024. február 15. 12:58A hatékonyságot növelő, jelentős költségmegtakarítást hozó mesterséges intelligencia beemelése a cég munkafolyamataiba már tömeges méreteket öltött. Ide biztosan érdemes befektetni! A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Építsük be a cégbe az MI-t! Kevesebb idő, költség, több eredmény!” című hibrid konferenciájának előadói bemutatják a legújabb és leghatékonyabb MI-megoldásokat.
Óvatos béremelés és szűkülő home office lehetőségek
2024. február 14. 20:35Február 1-én hozta nyilvánosságra a Randstad a „HR Trends 2024” kutatás első részleteit. A több mint 350, különböző iparágban működő hazai vállalat felsővezetőinek megkérdezésével zajlott kutatásból az alábbiak derültek ki:
Randstad HR Trends 2024: mire számítanak a hazai vállalatok idén?
2024. február 4. 13:55A Randstad legfrissebb kutatásában felmérte, hogy milyen gazdasági várakozásokkal indítják 2024-et a hazai cégek. A HR Trends 2024-ből többek között kiderül, hogy a felmérésben részt vevő több mint 350 vállalat számít-e növekedésre, milyen toborzási terveik vannak és hogy mik a legnagyobb HR kihívásaik.