Több mint 250 millióan a LinkedInen
A LinkedIn, szakmai közösségi oldal közzétette harmadik negyedéves eredményeit, amelyből kiderül, hogy az oldal mérföldkőhöz érkezett, már 259 millió havi aktív felhasználója van, ami jelentős előrelépés a tavalyi évhez képest, amikor ez a szám még csupán 187 millió volt.
A LinkedIn jelentős fejlődést mutat, egyre több felhasználóval büszkélkedhet, olyannyira, hogy már a Twittert is megelőzte. Míg a LinkedIn 259 millió aktív usert tudhat magáénak jelenleg, addig a Twitter esetében ez a szám 230 millióra rúg. A LinkedInnek már az előző negyedévben is több felhasználója volt, mint konkurensének, akkor 238 millióval zárta az időszakot.
Ez jelentős mérföldkőnek számít, ám mindezek ellenére még mindig elmaradásban van a Google+-tól (300 millió), hogy a Facebookról már ne is beszéljünk (1,15 milliárd felhasználó).
A LinkedIn jelentős bevételnövekedéssel is számolhatott ennek köszönhetően, egy alatt több mint kétszeresére növekedtek a részvények.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- Hiba a Facebookon
- Rekordszámú Lumia eladás a Nokia háza táján
- Bevezetik a Twittert a New York-i tőzsdére
- Többé nem rejthetjük el magunkat a Facebook keresőből
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- Csapdák növekedés nélkül?
- A Facebook arcai
- Tweetekre is lehet hivatkozni a szakdolgozatban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.