LinkedIn kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: LinkedIn

A Microsoft, a LinkedIn és a GitHub közös digitális továbbképzéséhez már több mint 10 millióan csatlakoztak világszerte
A COVID-járvány következtében kialakult gazdasági válság és munkanélküliség enyhítésére a Microsoft júniusban indította el nagyszabású programját, amely világszerte 25 millió ember átképzését tűzte ki célul. Az eddig elért eredmények visszaigazolják a kezdeményezés időszerűségét, hiszen az elmúlt három hónapban 231 országban és térségben több mint 10 millió tanulni vágyó embert vontak be az oktatási programba az opportunity.linkedin.com oldalon keresztül. Magyarországon eddig 11 668-an csatlakoztak az online továbbképzésekhez, amellyel hazánk a 62-ik a tanfolyamokat indító országok rangsorában. A legnépszerűbbek a szoftverfejlesztő, az ügyfélszolgálati specialista és az adatelemző továbbképzések.

25 millió embert képez át informatikussá a Microsoft
A COVID-járvány következtében kialakult gazdasági válság és munkanélküliség enyhítéséhez járul hozzá a Microsoft június 25-én induló programja, amely világszerte 25 millió ember átképzését fogja támogatni. A Microsoft, a LinkedIn és a GitHub együtt biztosítanak ingyenes tananyagot, segítik az álláskeresőket a képesítések megszerzésében és az elhelyezkedésben.

Mit mond rólad a digitális profilod?
A megfelelő tanulmányok és szakmai gyakorlat elengedhetetlen a kívánt állás megszerzéséhez, azonban ma már nem biztos, hogy csupán ezek elegendőek is. Napjainkban egyre fontosabbá válik az is, hogy meg tudjuk különböztetni magunkat a többi jelölttől: azaz legyen egy jól körülhatárolható, könnyen felismerhető személyes márkánk. Bár ezt sokszor nem tartjuk szem előtt, személyiségünket a legtöbb ember felé online jelenlétünk reprezentálja. A METU szakértői most néhány tippel segítenek abban, hogyan építhetjük tudatosan az énmárkánkat az online térben.

Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től
Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését.

A LinkedIn szerint a Schneider Electric vonzza a tehetségeket
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője a 30. helyet szerezte meg az összesítésben, saját iparágán belül és a francia cégek körében pedig az előkelő második helyezést érte el a legnagyobb szakmai közösségi oldal, a LinkedIn 40 legvonzóbb nemzetközi vállalatot felvonultató listáján.

A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért
A Microsoft saját blogján jelentette be ma, hogy megállapodást kötött a LinkedIn vezetőivel a LinkedIn részvényeinek darabonként 196 dolláros átvételéről, ami összességében 26,2 milliárd dolláros akvizíciót jelent. A LinkedIn megtartja saját márkenevét, önállóságát, kultúráját...

A Big Data átalakítja a HR jövőjét
Meghatározó ipari trend, hogy egy vállalat HR-szakembere számára mára fontosabbak meghatározott személyiségjegyek, mint az eddigi munkahelyi tapasztalatok és a megszerzett készségek. Ehhez nyújt megfelelelő mérési eszközt a Big Data elemzés, amely a jelölt kiválasztási folyamatában előrejelezheti akár azt is, hogy mekkora eséllyel és mikor hagyjuk el a céget. A digitális adatbányászat így a HR legfontosabb folyamatait írhatja át 2016-ban.

Megújult a LinkedIn mobilalkalmazása
Jeff Weiner, a LinkedIn vezérigazgatója a Talent Connect konferencián jelentette be, hogy frissítették mobilalkalmazásukat. A legújulás azonban csak a dizájnfrontot érinti.

Már GIF-eket és hangulatjeleket is küldhetünk a LinkedInen
Új funkcióval bővült a LinkedIn. A felhasználók a jövőben emotikonokat és GIF képeket is küldhetnek üzenetben.

Már 600 ezer LinkedIn-tag van Magyarországon
Kevesebb, mint egy év alatt százezerrel gyarapodott a hazai LinkedIn-felhasználók tábora. A LinkedIn-tagság hivatalosan július 9-én érte el a hatszázezres taglétszámot Magyarországon. A portál a világ legnagyobb szakmai, üzleti közösségi oldala, 350 millió felhasználója van.

Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
A vállalat árbevétele 45 százalékkal, 568 millió dollárra (176 milliárd forint) nőtt éves összehasonlításban, azonban a nettó veszteség 4,3 millió dollárt tett ki a szeptember végéig tartó három hónapban. Egy évvel ezelőtt 3,4 millió dollár volt a veszteség. A cég adatai szerint többek között a marketingköltségek, a termékfejlesztési és az adminisztratív kiadások miatt volt veszteséges a negyedév.

Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
A világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége és egyben a világ harmadik legnagyobb közösségi média platformja 313 millió felhasználót tudhat magáénak. Magyarországi tagsága augusztus közepén elérte a félmilliós számot.

Közösségi médiamutatók hazánkban
A Kutatócentrum első negyedéves Web2.0 Report felméréséből kiderül, hogy a közösségi médiahasználók egyharmada mobilról és munka közben is közösségi életet él. Továbbra is a Facebook áll az élen.

Közösségi élet a Facebookon túl
A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.

Helyi sajátosságokkal indul a LinkedIn álláskereső portál kínai változata
Kínai nyelven is elérhető a hét elejétől a LinkedIn, a munkakapcsolatok építésére specializálódott közösségi portál, a cenzúra miatt ugyanakkor annak a helyi sajátosságokhoz kell igazodnia.

Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
A Trustwave új jelentése szerint több mint 2 millió felhasználói fiók esett a hackerek áldozatául a múlt hónapban, főként a népszerű oldalak fiókjai voltak a célpontok, mint például a Yahoo, LindekIn, Facebook, Twitter, Gmail.

Több mint 250 millióan a LinkedInen
A LinkedIn, szakmai közösségi oldal közzétette harmadik negyedéves eredményeit, amelyből kiderül, hogy az oldal mérföldkőhöz érkezett, már 259 millió havi aktív felhasználója van, ami jelentős előrelépés a tavalyi évhez képest, amikor ez a szám még csupán 187 millió volt.

LinkedIn – már az érintőképernyős Asha modelleken is
A LinkedIn bemutatta alkalmazásának azon változatát, amely a Nokia Asha család érintőképernyős modelljein is fut.

Megugrott a LinkedIn bevétele
Tegnap tette közzé a LinkedIn negyedéves eredményeit. A vállalat ismételten egy sikeres időszakot zárt.

Kaspersky védelmi megoldás LinkedIn felhasználók számára
Elérhetővé vált a Kaspersky Lab ingyenes, közösségi biztonságvédelmi rendszere, amelyet a LinkedIn felhasználók a közösségi oldal biztonsági központjában (Safety Center) érhetnek el. Az új szolgáltatásnak köszönhetően a felhasználók könnyedén és ingyenesen biztonságban tudhatják felhasználó fiókjukat, valamint profilukat.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata
A hazai szolgáltatók közül elsőként, Budapest lakott területének nagy részén elérhetővé vált a kültéri 5G hálózat a Vodafone ügyfelei számára: Budapesten és környékén több mint 200 bázisállomáson kapcsolták fel az 5G-t. A Vodafone emellett bejelentette, hogy a tervek szerint az első negyedév végéig országosan közel 300 bázisállomáson fogják felkapcsolni az 5G-t, ezzel további nagyvárosokban és kisebb településeken is elérhetővé téve az újgenerációs mobilhálózatot.
Idén 20 éves az Adverticum
Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.