Oracle kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Oracle

Az Oracle bejelentette új adatbázis-verzióját, az Oracle Database 21c-t
Az Oracle bejelentette, hogy elérhetővé vált az Oracle Cloud-ban az Oracle Database 21c, a világelső konvergens adatbázis legújabb verziója.

Elérhető az integrált elemző motorral ellátott Oracle MySQL adatbázis-szolgáltatás
Az Oracle a napokban bejelentette a MySQL Analytics Engine integrált elemző motorral ellátott Oracle MySQL Database Service adatbázis-szolgáltatást, amelyet az Oracle felhőalapú infrastruktúrájához optimalizáltak, és csak ott érhető el. Ez az egyetlen MySQL szolgáltatás, amely egy egységes platformot kínál az OLTP (Online Transaction Processing) és OLAP (Online Analytical Processing) feladatok számára, ezáltal lehetővé teszi a modern alkalmazások gyorsabb és biztonságosabb fejlesztését és futtatását.

Mesterséges intelligenciával is hatékonyan csökkenthető a munkahelyi stressz
2020 a munkaerőpiac legstresszesebb évét hozta el számunkra, amiben az emberek már robotok segítségére is számítanak – derült ki az Oracle és a Workplace Intelligence, egy HR kutató és tanácsadó cég új tanulmányából. A 11 ország több mint 12 000 alkalmazottját, menedzserét, HR vezetőjét és C-szintű vezetőjét felkaroló tanulmány eredményeiből kiderült, hogy a COVID-19 világjárvány hatására megnövekedett a munkavállalók áltat tapasztalt munkahelyi stressz, szorongás és a kiégés, továbbá kiderült, hogy szívesebben fogadnának el segítséget robotoktól, mint menedzsereiktől.

Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
Az Oracle integrálja az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) alkalmazását a Sprinklr és a Zoom megoldásaival, hogy új, testre szabható, hatékony eszközöket kínálhasson az ügyfélélmény-kezelésben.

Az Oracle frissíti felhős alkalmazás portfólióját
A 2020-as év újfajta kihívásokat hozott a vállalatok számára minden területen: a pénzügyi terveket újra kellett írni, a beszerzési és értékesítési csatornák megváltoztak, megnőtt az online marketing jelentősége, gyakran megváltozott a munkavégzés helye és módja és a munkatársakra kiemelt figyelmet kell szánni. Az Oracle fontos újításokat jelentett be felhős alkalmazáspalettája csaknem minden termékében, hogy ügyfelei sikeresebben birkózhassanak meg az új kihívásokkal és jobban kiaknázhassák az új technológiákat – mint pl. a mesterséges intelligencia vagy a digitális asszisztensek – a vállalati alkalmazásokban.

Az Oracle automatizált biztonsági eszközöket nyújt felhős ügyfeleinek
Az Oracle bejelentette új felhőbiztonsági szolgáltatásait, az Oracle Cloud Guard-ot és az Oracle Maximum Security Zones-t. Ezzel az Oracle az egyetlen felhőszolgáltató, amely plusz költségek nélkül kínál beépített eszközöket ügyfeleinek a biztonsági kockázatok gyors és hatékony csökkentésére.

Magyar kutató kapta idén az Európai Fogyatékosságügyi Fórum (EDF) és az Oracle ösztöndíját
Dezső Renáta, a budapesti Moholy-Nagy Művészeti Egyetem doktorandusza kapta idén az EDF és az Oracle fogyatékossággal élő hallgatók számára alapított digitális hozzáférhetőségi ösztöndíját.

A Zoom az Oracle-t választotta felhőalapú infrastruktúra-szolgáltatójának
Az Oracle ma bejelentette, hogy a Zoom Video Communications Inc. az Oracle Cloud Infrastructure felhőszolgáltatást választotta növekedésének és változó üzleti igényeinek támogatására.

Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
Dr. Balog Ádám, az MKB Bank Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szervezőinek felkérésére vett részt és tartott beszámolót az MKB Bank digitalizációs tapasztalatairól és eredményeiről az IT óriás legfontosabb globális szakmai eseményének számító ORACLE OpenWorld Europe rendezvényén Londonban, február 12-én és 13-án.

Mesterséges intelligenciával a cégek 80 százalékkal gyorsabban növelik nyereségüket
Az Oracle és az Enterprise Strategy Group új tanulmánya szerint azok a szervezetek, amelyek mesterséges intelligenciát és más új techológiákat alkalmaznak pénzügyeik és működésük támogatására 80 százalékkal gyorsabban növelik éves nyereségüket. A “Feltörekvő technológiák: a pénzügyi és működési versenyképesség kulcsa” című tanulmány 13 ország 700 pénzügyi és operatív vezetőjét kérdezte meg, és megállapította, hogy az új technológiák - AI, dolgok internete (IoT), blokklánc, digitális asszisztensek – elfogadottsága elért egy kritikus szintet, bevezetésük meghaladja a várakozásokat és jelentős versenyelőnyt teremtenek a cégek számára.

Az Oracle TOP 10 felhőtechnológiai előrejelzése 2025-re
A számítási felhő új fordulatot hozott a vállalati informatikában az elmúlt években. Az állandóan elérhető és rendelkezésre álló alkalmazások és a korlátlan infrastruktúra-skálázhatóság lett az új norma. Emellett a felhő egészen új távlatokat nyit cégek széles köre számára: hozzáférést a legfrissebb innovációkhoz, legújabb techológiai vagy üzleti megoldáshoz is, amelyeket más módon nem engedhetnének meg maguknak.

Az emberek többsége jobban bízik a robotokban, mint a főnökében
Az Oracle és a Future Workplace kutatócég immár második alkalommal végezték el az ‘AI at Work’ című közös, globális felmérésüket, amelynek eredményei szerint az emberek többsége (64%) jobban bízik a robotokban, mint a feletteseiben. A kutatásban 8 370 munkavállalót, menedzsert és HR vezetőt kérdeztek meg 10 különböző országban. A tanulmányból kiderül, hogy a mesterséges intelligencia (AI) megváltoztatta az emberek viszonyulását a technológiák használatához a munkahelyeken, valamint átformálja a HR csapatok és a vállalatvezetés működését a tehetségek megtalálásának, megtartásának és fejlesztésének területén.

Új Oracle megoldások
Az Oracle OpenWorld 2019 konferencia második napján számos új megoldást jelentettek be: mostantól elérhető az Oracle AI-vezérelt hangasszisztens, új CX platform és új ERP tulajdonságok is.

Az Oracle 2020-as pénzügyi évének első negyedéves eredményei
Az Oracle Corporation bejelentette 2020-as pénzügyi évének első negyedéves eredményeit, amely növekedést mutat a korábbi adatokhoz képest.

A fogyasztók 82%-a habozás nélkül feketelistára tesz márkákat
Az emberek többsége elégedetlen és kiábrándult a cégek által nyújtott vásárlói élmények miatt, derül ki az Oracle legújabb kutatásából, amelyet Jeanne Bliss vásárlói élmény szakértő közreműködésével készítettek. A négy különböző generáció körében több mint 1100 fogyasztó megkérdezésével készült „One Size Doesn’t Fit All” című felmérés szerint az emberek 43%-a elpártol azoktól a márkáktól, amelyek nem felelnek meg az elvárásaiknak, továbbá a márkákba vetett bizalom hiánya mellett egyre nehezebbé válik a vásárlói viselkedés befolyásolása.

A PEPCO anyacége is az Oracle Cloud platformot választotta
A PEPCO, a Poundland és a Dealz márkákat egyesítő Pepkor Europe vezető páneurópai kiskereskedelmi csoport az Oracle Cloudot választotta üzleti növekedésének támogatásához. A Pepkor a családok mindennapjaihoz szükséges ruházati és általános fogyasztási termékek, mint étel, egészségügyi és kozmetikai termékek forgalmazásával foglalkozik Európa szerte. Magyarországon a PEPCO kereskedelmi lánc 145 üzlettel van jelen.

Nem elég a technológiai beruházás, 7 dolog szükséges még az üzleti sikerességhez a jövőben
Az Oracle és a WHU – Otto Beisheim School of Management új közös kutatása szerint az üzleti hatékonyság kétharmaddal növelhető a megfelelő technológiák alkalmazásával és a tanulmányban feltárt 7 fő faktor figyelembevétele mellett.

Kevesen tudnak az adatból értéket kovácsolni
Az európai, közép-keleti és afrikai (EMEA) vállalatok átlagosan kevesebb mint 40 százaléka állítja magabiztosan, hogy jól bánik az adataival – ideértve azok kezelését, biztonságos tárolását, valamint az adatokból való információk kinyerését és felelős használatát.

Mesterséges intelligencia írt dalt az Eurovíziós Dalfesztivál alkalmából
Az Eurovíziós dalfesztivál ihlette duett egy kiábrándult szerelem történetét meséli el Izhar Cohen (Izrael első Eurovíziós nyertese) és egy számítógép között, egy számítógép komponálásában, Izhar Cohen énekhangján… és egy számítógépen.

A felhő egyre elterjedtebb, a biztonság viszont továbbra is kihívást jelent a felhasználóknak
Egyre több vállalat helyezi a felhőbe az üzemkritikus működési folyamatait és a legbizalmasabb adatállományait, azonban a felhő alapú megoldásokhoz kapcsolódó biztonsági kihívások továbbra is jelentősek – derül ki az Oracle and KPMG Cloud Threat Report 2019 jelentéséből. Az immár második éve végzett felmérésben a válaszadók 72 százaléka állította, hogy a nyilvános felhő biztonságosabb, mint a saját céges adatközpontjuk, ezért inkább a felhőbe helyezik adataikat. Az átláthatóság hiánya azonban megnehezíti a cégek számára annak megértését, hol és hogyan kezelik bizalmas adataikat a felhőben.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának ingyenes hozzáférést biztosítanak. Magyarország legnépszerűbb egyetemi e-learning oldalának célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást, hatékonyságát pedig az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek fel. A honlapon ráadásul folyamatosak a fejlesztések is: 2020-ban a mateking epizódok új, sokkal intenzívebb dizájnt kapott, a letisztult és elegáns külső pedig egy felhasználóbarát felületet eredményezett.
Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.
Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.