NRC kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: NRC

Bővült az online megkötött biztosítástípusok köre a KPMG és az NRC felmérése szerint

Egyre népszerűbb az online biztosításkötés, bizonyos típusok esetében azonban sokan még most is ragaszkodnak a személyes interakcióhoz a tanácsadóval illetve az ügyintézővel – egyebek mellett ezt állapította meg a KMPG és az NRC kutatása. A válaszadó ügyfelek csaknem fele kötött már valamilyen biztosítást online, legalábbis ezt gondolja magáról akkor is, ha a kötés folyamatában a biztosító képviselője végig támogatta. Akárhogy is történt, a magukat online biztosítást kötőknek vallók rendkívül elégedettek a szolgáltatással, és szívesen kötnének újabb biztosítást „online”. Ez pedig lehetőség a biztosítóknak, amit érdemes kihasználni. 

Kulcsszavak: KPMG NRC biztosítás
2022. június 13. 20:35

A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), az NRC és a CXPA Hungary egy évvel ezelőtt CX&Research néven közös együttműködést kezdett. A CXPA Hungary és az NRC 2022-ben újra felmérte a magyarországi vállalatok ügyfélélmény érettségét. Az NRC  kutatásából kiderült, hogy töretlenül növekszik a kimagasló ügyfélélmény iránti vágy: cégvezetők, és a vásárlók számára is megkerülhetetlen fogalommá nőtte ki magát. 

2022. május 3. 12:37

Tízből négy magyar soha többé nem menne be a bankfiókba

Minden második ügyfél szerint bankban ügyet intézni ma már olyan, mint postán feladni a sárga csekket. Bár nagy részük jól eligazodik az online folyamatokban, 52 százalékuk szerint azért a digitális térben is jól jönne a személyes segítség, amikor elakadnak. Ha bármilyen ügyet el tudnának intézni okostelefonon vagy laptopjukon keresztül, többé be sem tennék a lábukat a bankba – mutat rá a Comnica  és az NRC országos online lakossági kutatása. 

2022. február 15. 20:07

Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink

A 18-59 éves, személygépjárművel rendelkező, autópálya matrica vásárló lakosság 30 százaléka választ valamilyen alternatív vásárlási módot a hagyományos, korábban megszokott benzinkúton történő matrica beszerzése helyett. A fogyasztók egyre inkább bíznak az online felületekben és a telefonos alkalmazásokban, még mindig a megszokás, a kényelem és a gyors ügyintézés a vezető döntési tényezők az útdíj vásárlás során- világít rá az OTP Mobil kutatása.

2018. január 31. 10:58

A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő

Egyöntetű a vélekedés, hogy a fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, mely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció (16-37 évesek) körében.

2017. szeptember 25. 14:13

Megszokás vagy praktikusság?

Jóllehet még mindig a benzinkúton történő vásárlás a legnépszerűbb módja az autópálya matricák beszerzésének, a kényelmi szempontok úgy, mint az egyszerűség és a gyorsaság miatt ma már jelentős az a vásárlói kör, amely az elektronikus eszközökön és okostelefonon veszi meg a matricáját.

2017. január 31. 10:17

Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra

Az iskolás gyerekek szüleinek 27 százaléka akar műszaki cikket venni a tanévkezdés kapcsán, de közel felük még 20.000 forintot sem szánna a kiszemelt műszaki cikkre – derült ki a Media Markt és az NRC Médiakutató közös, nyári kutatásából.

2016. szeptember 17. 10:20

Te mennyire vagy onlány?

Népszerű az online vásárlás, de még mindig inkább az áruházakat választják a magyar nők, ha műszaki cikkeket keresnek. A férfiak körében népszerűbbek a webáruházak, de a nagyobb beruházások alkalmával – mint például a televíziók – ők is inkább a hagyományos utat járják – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából.

2016. május 17. 14:18

A gyorsan merülő mobil zavarja leginkább a felhasználókat

Az okostelefonnal rendelkezők számára a legnagyobb problémát az akkumulátor rövid üzemideje okozza az NRC szerint. Sokan panaszkodnak a túlárazott modellek miatt is, az 50 év feletti internetezők kétharmada pedig még mindig nem használ okostelefont. 

2014. december 22. 11:23

A Laurel kapta az NCR idei régiós díját

Rangos elismerést kapott Cipruson egy magyar informatikai vállalkozás. Az NCR kasszagyártó EMEA régiós díját vehette át Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. Az elismerést azok az együttműködő partnerek kapják, amelyek hatékonyan hozzájárulnak, hogy az NCR az adott régióban sikeres legyen.

Kulcsszavak: díj Laurel NRC
2014. június 16. 13:32

Közösségi élet a Facebookon túl

A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.

2014. március 6. 08:03

Kik alkotják a nem internetezők táborát?

Bár a lakosság nagy része már használja az internetet, még így is akadnak sokan, akik még nem mélyedtek bele a világháló rejtelmeibe. Köztudott, hogy főként a fiatal korosztály lóg a neten, de végzettség szerinti eltérések is mutatkoznak – derül ki az NRC felméréséből.

2013. május 10. 08:50

Nem vagyunk őszinték a neten

Bizony internetezés közben sokak orra megnőhetne, ugyanis a G-Data és az NRC adatai világosan alátámasztják, hogy elég sok mindenről füllentünk a világhálón.

2013. március 21. 11:15

Személyesebb lett a megújult NetPanel.hu

Felhasználókra szabott funkciókkal és arculati változtatásokkal frissítette online piackutatási paneljét az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. Az új honlapon külföldi és belföldi híreket, a saját fiókban pedig személyre szóló információkat olvashatnak a felhasználók.

2012. november 30. 10:17

A Windows csak frissen jó

A magyar internetező nők 34%-a, a férfiaknak pedig 21%-a nem frissíti a Windowst, mert nem ért hozzá, nem érdekli, vagy saját a bevallása szerint nincs rá lehetősége. Ők azok, akik hiába használnak vírusirtót, előbb-utóbb megfertőzik számítógépüket.

Kulcsszavak: Eset NOD32 Windows NRC
2011. május 11. 13:47

A női jelszavak könnyebben megfejthetők

Az ESET Software megbízásából az NRC által januárban elvégzett kutatás bizonyította azt a vélekedést, hogy a magyar felhasználók jelentős része könnyen feltörhető jelszavakat használ levelezésének védelmére. A legegyszerűbb jelszavakat a nők alkalmazzák. 27%-uk szimpla számsort vagy betűsort - mint a „levelezes” vagy az „123456” - használ jelszóként, míg férfiak esetében ez az arány 19%. Ugyanakkor a férfiak 36%-a már betűket és számokat (például  „sanyi1982”, „baba12”) is alkalmaz jelszavában, míg a nőknek csak 31%-a teszi ezt meg. Kis- és nagybetűket a nők 18%-a, a férfiaknak pedig 24%-a használ.

Kulcsszavak: Eset NOD32 NRC Sicontact
2011. február 17. 12:57

Kinevezések az NRC marketingkutatónál

Az elmúlt évek technológiai fejlődése az online marketingkutatások lehetőségeit is kibővítette, melyek jobb kihasználása érdekében az NRC frissítette szervezeti struktúráját, és fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre.

Kulcsszavak: +céginfo CIO NRC
2011. január 13. 11:16

Hirdess online, megmondom, kit értél el

Az NRC és az Adverticum közösen, VMR-AdProfile néven egy új, böngésző alapú szoftveres mérési rendszert indított el azért, hogy a hirdetők, a médiatulajdonosok és az ügynökségek médiatervezői az eddig megszokott adatok mellé a hirdetési kampány által elért célcsoport demográfiai összetételéről is fontos adatokat kaphassanak, segítve ezzel a hirdetőket céljaik elérésében.

2010. július 27. 17:09

Mindent az internetező nőkről

Tovább folytatja célcsoport kutatásait az NRC Kft. A VMR.women felméréssel most a nőket vonta vizsgálat alá a piackutató cég.

Kulcsszavak: trend NRC
2009. december 20. 11:03

Enyhül az idő, fagyos a NetHangulat

Tovább romlott az internetezők közhangulata; a hvg.hu NetHangulat index február végén már csak 11 ponton állt, és ezzel az index történetében újabb negatív rekordot jegyezhettünk fel – derül ki az NRC Piackutató felméréséből. A netpolgárok 94 százaléka szerint rossz irányba mennek hazánkban a dolgok, és mindössze 4 százalékuk látja csekély optimizmussal a jelenlegi helyzetet.

2009. március 7. 10:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

Szinte már mindenki találkozott SMS vagy e-mail formájában érkező megtévesztő üzenetekkel, amik ismert cégek arculati elemeit felhasználva, az ő nevükben kérik el az emberek személyes adatait vagy akár egyenesen banki hozzáférésüket, amit a csalók aztán vagy a dark weben értékesítenek, vagy maguk élnek vissza a megszerzett adatokkal, megkárosítva a gyanútlan embereket. A védekezésben a legfontosabb a tudatosság, ugyanakkor létezik egy egyszerű technológiai megoldás is, ami a véletlen kattintás esetén is növeli az emberek biztonságát.

2023. március 14. 20:32