NRC kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: NRC

Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink

A 18-59 éves, személygépjárművel rendelkező, autópálya matrica vásárló lakosság 30 százaléka választ valamilyen alternatív vásárlási módot a hagyományos, korábban megszokott benzinkúton történő matrica beszerzése helyett. A fogyasztók egyre inkább bíznak az online felületekben és a telefonos alkalmazásokban, még mindig a megszokás, a kényelem és a gyors ügyintézés a vezető döntési tényezők az útdíj vásárlás során- világít rá az OTP Mobil kutatása.

2018. január 31. 10:58

A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő

Egyöntetű a vélekedés, hogy a fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, mely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció (16-37 évesek) körében.

2017. szeptember 25. 14:13

Megszokás vagy praktikusság?

Jóllehet még mindig a benzinkúton történő vásárlás a legnépszerűbb módja az autópálya matricák beszerzésének, a kényelmi szempontok úgy, mint az egyszerűség és a gyorsaság miatt ma már jelentős az a vásárlói kör, amely az elektronikus eszközökön és okostelefonon veszi meg a matricáját.

2017. január 31. 10:17

Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra

Az iskolás gyerekek szüleinek 27 százaléka akar műszaki cikket venni a tanévkezdés kapcsán, de közel felük még 20.000 forintot sem szánna a kiszemelt műszaki cikkre – derült ki a Media Markt és az NRC Médiakutató közös, nyári kutatásából.

2016. szeptember 17. 10:20

Te mennyire vagy onlány?

Népszerű az online vásárlás, de még mindig inkább az áruházakat választják a magyar nők, ha műszaki cikkeket keresnek. A férfiak körében népszerűbbek a webáruházak, de a nagyobb beruházások alkalmával – mint például a televíziók – ők is inkább a hagyományos utat járják – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából.

2016. május 17. 14:18

A gyorsan merülő mobil zavarja leginkább a felhasználókat

Az okostelefonnal rendelkezők számára a legnagyobb problémát az akkumulátor rövid üzemideje okozza az NRC szerint. Sokan panaszkodnak a túlárazott modellek miatt is, az 50 év feletti internetezők kétharmada pedig még mindig nem használ okostelefont. 

2014. december 22. 11:23

A Laurel kapta az NCR idei régiós díját

Rangos elismerést kapott Cipruson egy magyar informatikai vállalkozás. Az NCR kasszagyártó EMEA régiós díját vehette át Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. Az elismerést azok az együttműködő partnerek kapják, amelyek hatékonyan hozzájárulnak, hogy az NCR az adott régióban sikeres legyen.

Kulcsszavak: díj Laurel NRC
2014. június 16. 13:32

Közösségi élet a Facebookon túl

A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.

2014. március 6. 08:03

Kik alkotják a nem internetezők táborát?

Bár a lakosság nagy része már használja az internetet, még így is akadnak sokan, akik még nem mélyedtek bele a világháló rejtelmeibe. Köztudott, hogy főként a fiatal korosztály lóg a neten, de végzettség szerinti eltérések is mutatkoznak – derül ki az NRC felméréséből.

2013. május 10. 08:50

Nem vagyunk őszinték a neten

Bizony internetezés közben sokak orra megnőhetne, ugyanis a G-Data és az NRC adatai világosan alátámasztják, hogy elég sok mindenről füllentünk a világhálón.

2013. március 21. 11:15

Személyesebb lett a megújult NetPanel.hu

Felhasználókra szabott funkciókkal és arculati változtatásokkal frissítette online piackutatási paneljét az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. Az új honlapon külföldi és belföldi híreket, a saját fiókban pedig személyre szóló információkat olvashatnak a felhasználók.

2012. november 30. 10:17

A Windows csak frissen jó

A magyar internetező nők 34%-a, a férfiaknak pedig 21%-a nem frissíti a Windowst, mert nem ért hozzá, nem érdekli, vagy saját a bevallása szerint nincs rá lehetősége. Ők azok, akik hiába használnak vírusirtót, előbb-utóbb megfertőzik számítógépüket.

Kulcsszavak: Eset NOD32 Windows NRC
2011. május 11. 13:47

A női jelszavak könnyebben megfejthetők

Az ESET Software megbízásából az NRC által januárban elvégzett kutatás bizonyította azt a vélekedést, hogy a magyar felhasználók jelentős része könnyen feltörhető jelszavakat használ levelezésének védelmére. A legegyszerűbb jelszavakat a nők alkalmazzák. 27%-uk szimpla számsort vagy betűsort - mint a „levelezes” vagy az „123456” - használ jelszóként, míg férfiak esetében ez az arány 19%. Ugyanakkor a férfiak 36%-a már betűket és számokat (például  „sanyi1982”, „baba12”) is alkalmaz jelszavában, míg a nőknek csak 31%-a teszi ezt meg. Kis- és nagybetűket a nők 18%-a, a férfiaknak pedig 24%-a használ.

Kulcsszavak: Eset NOD32 NRC Sicontact
2011. február 17. 12:57

Kinevezések az NRC marketingkutatónál

Az elmúlt évek technológiai fejlődése az online marketingkutatások lehetőségeit is kibővítette, melyek jobb kihasználása érdekében az NRC frissítette szervezeti struktúráját, és fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre.

Kulcsszavak: +céginfo CIO NRC
2011. január 13. 11:16

Hirdess online, megmondom, kit értél el

Az NRC és az Adverticum közösen, VMR-AdProfile néven egy új, böngésző alapú szoftveres mérési rendszert indított el azért, hogy a hirdetők, a médiatulajdonosok és az ügynökségek médiatervezői az eddig megszokott adatok mellé a hirdetési kampány által elért célcsoport demográfiai összetételéről is fontos adatokat kaphassanak, segítve ezzel a hirdetőket céljaik elérésében.

2010. július 27. 17:09

Mindent az internetező nőkről

Tovább folytatja célcsoport kutatásait az NRC Kft. A VMR.women felméréssel most a nőket vonta vizsgálat alá a piackutató cég.

Kulcsszavak: trend NRC
2009. december 20. 11:03

Enyhül az idő, fagyos a NetHangulat

Tovább romlott az internetezők közhangulata; a hvg.hu NetHangulat index február végén már csak 11 ponton állt, és ezzel az index történetében újabb negatív rekordot jegyezhettünk fel – derül ki az NRC Piackutató felméréséből. A netpolgárok 94 százaléka szerint rossz irányba mennek hazánkban a dolgok, és mindössze 4 százalékuk látja csekély optimizmussal a jelenlegi helyzetet.

2009. március 7. 10:20

Az idősebb korosztály is keresi az online játékélményeket

Az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adatai szerint hazánkban közel 2 millió ember, az internetezők 53 százaléka játszik legalább alkalmanként online játékokat másokkal. Bár alapvetően a fiatalokra jellemző tevékenységről van szó, az idősebb korosztály is kiveszi a részét a szórakozásból.

Kulcsszavak: NRC trend játék
2009. február 26. 19:02

Új kutatási termékekkel erősít az NRC

Az NRC Piackutató Visitor Media Research (VMR) elnevezésű online tracking kutatása jól ismert a hazai weboldal-tulajdonosok és médiaügynökségek körében. A piaci változásokhoz és a változó igényekhez alkalmazkodva a vállalat a napokban mutatta be a VMR termékcsalád legújabb tagjait.

Kulcsszavak: NRC piackutatás
2009. február 16. 11:07

Soha nem látott mélyrepülés

A pesszimisták aránya az internetezők körében minden eddiginél magasabb, 91 százalék azok aránya, akik szerint hazánkban rossz irányba mennek a dolgok.

2009. február 9. 12:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás