A Fujitsu bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit Európában
A Fujitsu bejelentette, hogy az európai piacot támogató első két Near Response Centere (NRC) megnyitásával bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit. A spanyolországi és észtországi új központ az ügyfelek üzleti kihívásaira és a digitális átalakulás támogatására összpontosító, magasan képzett és gyorsan elérhető tanácsadókkal egészíti ki a vállalat meglévő outsourcing-erőforrásait.
Több évtizednyi gyors növekedést követően a globális IT-outsourcing piac forgalma 2027 végére várhatóan eléri az 587 milliárd dollárt. Emellett az utóbbi időkre jellemző társadalmi-gazdasági tényezők – például a Covid-járvány, az ellátási lánc szűk keresztmetszetei és az ukrajnai konfliktus – azt eredményezték, hogy a speciálisabb szolgáltatásokat jellemzően a fontos piacok közelében nyújtják.
Erre az igényre reagálva a Fujitsu NRC-i most az Európában működő ügyfeleknek biztosítanak üzleti tanácsadást és konzultációs lehetőséget – azoknak a vállalatoknak, amelyek gyorsan szeretnének hozzáértő, rugalmas csapatot bevonni digitális átalakulási projektjeik támogatásába. A régió kultúráját jól ismerő, speciális szakértelemmel rendelkező Fujitsu NRC-k kielégítik a helyi piaci dinamikában jártas, képzett szakemberek iránti igényt. A központ munkatársai felkészültek a komplex projektek kezelésére, rugalmasságuk folytán gyorsan reagálnak és javítják ügyfeleink versenyképességét.
„A Fujitsu új NRC-i fontos képességekkel egészítik ki outsourcing-kínálatunkat. Egyes ügyfeleink most főbb piacaikhoz, irodáikhoz és munkatársaikhoz közelebb szeretnének hozzájutni a speciális üzleti készségekhez. Az új NRC-k kényelmes elérhető, közeli helyszínről biztosítják számukra ezt a szolgáltatást, olyan szakemberekkel, akik egyszerre beszélik az üzlet és az informatika nyelvét” – hangsúlyozta Jean-Marc Chammas, a Fujitsu Europe alelnöke és szolgáltatásokért felelős vezetője.
A Fujitsu észtországi, tallini NRC-je például a digitális munkahellyel és a menedzselt infrastruktúrával kapcsolatos szolgáltatásokra szakosodik. A spanyolországi, sevillai központ fő szakterületei a hibrid IT-szolgáltatások, a többfelhős működés, az üzleti és alkalmazásszolgáltatások, azon belül a kiberbiztonság. Az NRC-k több mint százfős létszámmal kezdik meg működésüket. A Fujitsu az ügyfelek igényeihez igazodva, további NRC-k nyitására is készül Európában.
„A Fujitsu spanyolországi NRC-jének csapata hatékonyan támogatott minket IT-infrastruktúra felügyeleti projektükben, és segítségünkre volt abban, hogy a járulékos feladatok számát csökkentve alaptevékenységünkre összpontosíthassunk” – fűzte hozzá Xavier Michallet, a helyi Fujitsu NRC egyik ügyfele, az innovatív félvezető anyagokat tervező és gyártó Soitec adatokért, infrastruktúráért, hálózatokért és biztonságért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu ESPRIMO asztali gépek fejlesztései a fenntarthatóság új szintjét képviselik a PC-k szegmensében
- A Fujitsu piacra lép a profik tökéletes mobil munkaállomásával
- A Fujitsu európai partnerkapcsolatra lép a Nuixszal
- A Fujitsu folyamatos oktatási programot indít viszonteladó partnerei számára
- A Fujitsu megnyitotta első digitális átalakulást támogató központjait Európában
- Tenyérvéna alapú fizetési megoldást mutattak be
- A Fujitsu gyorsabb és megfizethetőbb szervereket mutatott be
- A Fujitsu a "bajnokok" között a Canalys legújabb viszonteladói értékelésében
- Bárhol használható, rugalmas, robusztus és kényelmes az új Fujitsu táblagép
- A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.