A GE egy gyermek szemével
Aligha van hatalmasabb erő a gyermeki képzeletnél. A GE új reklámkampánya most ennek hatol a mélyére. A televíziós reklám játékosan otthoni fantáziálássá alakítja a GE már védjegynek számító „alkotó képzelet” szlogenjét.
A reklámban egy 6 éves kislányt láthatunk, aki arról ábrándozik, hogy mit csinálnak a szülei a munkahelyükön. „Az elképzelés az volt, hogy egyetlen történetbe sűrítsük bele mindazt, amit a GE csinál" – mondja Michael Aimette, a reklámot készítő kreatív ügynökség, a BBDO kreatív igazgatója. „Sok minden a fantázia szüleményének, szinte gyerekesnek tűnt benne. És mégis nagyon valóságos volt.”
A GE kutatólaboratóriumait régebben a Mágia házának hívták, és a Dante Ariola által rendezett reklámot minden ízében áthatja e csoda érzete. Olyan korszerű technológiákat mutat be, amelyek jobbá teszik a világ működését, például víz alatti turbinákat, amelyek az árapályt hasznosítják megújuló energia termeléséhez; sugárhajtóműveket, amelyek az ipari interneten keresztül beszélnek egymással a légi közlekedés tökéletesítése érdekében; valamint a tervezést forradalmasító 3D nyomtatást. „A reklámban a termékeket körülvevő tárgyak, mint a repülőgép madárszárnyai és a sétáló fák csak kitaláltak, de a többi a valóságban is létezik” – mondja Aimette.
Egy gyermeket, mint narrátort bemutatva Ariola a gyermek szüleire helyezi a hangsúlyt, akik a GE-nél dolgoznak. „Egy olyan történetet akartunk elmondani az emberekről, amelynek nemzetközi visszhangja lehet” – teszi hozzá Aimette.
A GE globális kreatív igazgatója, Andy Goldberg szerint a reklám segítségével a cég mélyebb kötődést alakíthat ki 300 000 dolgozójában világszerte. Ő például olyan gyermekrajzokat fog gyűjteni, amelyek azt ábrázolják, hogy mit csinálnak a gyerekek szülei a GE-nél. A rajzok profi művészek alkotásaival együtt, sorozatként kelnek életre a Medium online kiadói platformon. „Ezek mind világosan megmutatják, hogy kik is vagyunk valójában” – mondja Goldberg. „A GE a legjobb napunkon.”
Kapcsolódó cikkek
- Az óceán mélyén tesztelik az orvosi képalkotó technológiát
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- UHD megjelenítőkkel készült az ISE kiállításra az LG
- MIXELEK – a Cartoon Network és A LEGO közös terméke
- 10 éves a Facebook
- A Toshiba bemutatta videófalakban használhatő kijelző egységeit
- Hírek 15 másodpercben a BBC Instagram csatornáján
- Halkabb, hosszabb üzemidejű táblagépek, PC-k készülhetnek
- Kreatív filmfelvétel és lenyűgöző hang találkozása – új LEGRIA mini X
- Új Canon LEGRIA HF R videókamerák a mobilos rögzítés helyett
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.