1 milliárdot adna a YouTube a Twitchért
A Varietyhez közel álló források szerint a YouTube felvásárolná a világ vezető, játékosoknak szánt videóplatformját, a Twitchet. A videómegosztó oldal 1 milliárd dollár fizetne érte.
Állítólag nemsokára bejelenti a YouTube és a Twitch a közös üzletet, miszerint 1 milliárd dollárt fizet a Google szolgáltatása azért, hogy a Twitchet megszerezze magának. Ez a YouTube legnagyobb felvásárlása azóta, hogy 2006-ben a Google bekebelezte.
A Twitchet 2011-ben hozták létre, és az első olyan oldal volt, amely otthont adott a felhasználók által előállított videók élő folyamának. Jelenleg az egyik legnagyobb videóoldal az interneten, ahol a felhasználók élő, ingyenes videókat nézhetnek játékokról és e-sportokról. Az oldalnak 45 millió havi aktív felhasználója van, és több mint 1 millió videófeltöltője havonta. Az Xbox One és a PS4 gamerek is közzé tehetik élőben videóikat a Twitchen.
Bár a YouTube is előrukkolt már élő videóstreaming szolgáltatással, közel sem ért el olyan sikereket, mint a Twitch. A vállalat felvásárlásával azonban videómegosztó oldal jelentősen megerősíthetné online videóportfólióját.
Forrás: Techspot.com; Kép: mcvuk.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- 4K támogatást kap a YouTube
- A Google megveszi a robotgyártó Boston Dynamicset
- Már nem csak okostévéken fut a fuso Premium
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.