Egyre több a mobilkeresés
Egyes régiókban az asztali kereséseket is megelőzik
A mobileszközünk mindenütt velünk lehet: az utcán, az ágyban, a fürdőszobában, az étteremben, így érthető az az igény, hogy bármikor és bárhol hozzájussunk a szükséges információhoz.
Úgy tűnik, hogy a mobileszközökről indított keresések egyre gyakoribbak, és bizonyos országokban, például az Egyesült Államokban vagy Japánban már megelőzik a számítógépről kezdeményezetteket. Jerry Dischler bejelentése egy reklámokról szóló Google közlemény része volt, melyben elsősorban a reklámok mobileszközökre történő optimalizálásáról beszélt.
Mivel a mobileszközök kisebbek, ezért a Google bizonyos hirdetéseket kiktatott portfóliójából, és ehelyett inkább mobilbarát hirdetésekre cserélte őket. Ezek általában az oldal tetején helyezkednek el, és a hirdetőnek csak akkor kell fizetnie, ha a felhasználó rákattintott az adott tartalomra.
Bizonyos keresések esetén megjelenő hirdetések körét is bővítette. Az autót keresők például nemcsak az eladó járművek között válogathatnak, hanem összehasonlíthatják a különböző hitelkonstrukciókat is.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Android alapú mobilok közel 10%-án Lollipop fut
- Az Android alapú mobilok közel 10%-án Lollipop fut
- Google-használat az érettségin - nem is olyan egyszerű
- Google-használat az érettségin - nem is olyan egyszerű
- Már a magyar Országház is bejárható a Street View-val
- Már a magyar Országház is bejárható a Street View-val
- Billeg a Microsoft kontra Google
- Billeg a Microsoft kontra Google
- Frissült az Android Wear platform
- Frissült az Android Wear platform
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.