Magyarországi Ericsson-fejlesztést vezet be a T-Mobile US
Az Ericsson magyarországi cégének távközlési fejlesztését vezeti be a T-Mobile US Észak-Amerikában a több mint 72 millió előfizetőt kiszolgáló országos hálózatán - közölte az Ericsson Magyarország az MTI-vel.
Az Ericsson budapesti kutatás-fejlesztési központja által kidolgozott megoldás (Ericsson Expert Analytics - EEA) valós időben méri az általános szolgáltatási minőséget, és képes a több ezer, különböző forrásból származó adat fogadására és feldolgozására. A megoldás kifejlesztésének költségét az Ericsson üzleti titokként kezeli.
A T-Mobile az Ericsson megoldásával felügyeli az összes mobil adatszolgáltatását, beleértve például a kommunikációs szolgáltatásokat és a mobil szélessávot is, és képes a hagyományos eszközöknél gyorsabban és nagyobb pontossággal azonosítani a problémákat.
A tájékoztatás szerint Budapesten készült az a prototípus, amelyből több évig tartó folyamatos fejlesztői és innovációs munka eredményeként létrejött az EEA, ami az Ericsson egyik kiemelt terméke és egyben analitikai platformja. A budapesti központ mára az EEA globális fejlesztői központja lett.
A magyarországi vállalatnak 2000 dolgozója van, a kutatás-fejlesztési központban 1400-an dolgoznak, többségük magasan képzett mérnök és informatikus. Az Ericsson budapesti kutatás-fejlesztési centruma Magyarország egyik legnagyobb ilyen jellegű infokommunikációs központja, és egyben az Ericsson Svédországban található létesítménye utáni a második legnagyobb kutató-fejlesztő központja.
A megoldás bevezetése több száz műszaki felhasználót szolgál ki, a T-Mobile pedig tervezi a szolgáltatás kibővítését a teljes szervezetére, így például az ügyfélszolgálatra, az üzemeltetésre, az eszközök működésének, illetve a dolgok internetének (IoT) elemzésére, valamint a marketing területén.
A cég korábban közölte azt is, hogy az 5G technológia üzleti felhasználásra kész, a cég már az 5G üzleti megvalósítására irányuló konkrét technológiákra, valamint az alkalmazást elősegítő legfontosabb tényezőkre összpontosít, például a rádióhálózati hozzáférésre. A vállalat eddig 38 szándéknyilatkozatot írt alá a világ öt kontinensén 5G szolgáltatások bevezetésére, az amerikai T-Mobile mellett egyebek közt aláírt szerződése van a Vodafone UK londoni, a Deutsche Telekom dél-németországi és a Swisscom egész Svájcra kiterjedő 5G hálózatának kiépítésére.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ericssonban nőnek lenni is jó!
- Díjazták az Ericsson 5G technológiáját
- Magyarországi Ericsson fejlesztést vezet be a T-Mobile US
- Ericsson üzleti útmutató szolgáltatóknak
- Rekordsebesség az infokommunikációs óriások tesztjén
- Indulhat az 5G!
- A telepített Ericsson Radio System termékek készen állnak az 5G NR-re
- Így fest a fogyasztók 5G-s kívánságlistája
- Minden nagy teljesítmény mögött ott áll egy kiváló tanár
- 5G jövő az Ericssontól és a Telekomtól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.