Üzenetküldésre is használhatják a hotelek az LG új, interaktív tartalomkezelő rendszereit
A televíziós tartalomkezelő rendszerek igen fontos eszközök a szállodüzemeltetők kezében, azonban a legtöbb ilyen rendszer hátránya, hogy bonyolult a használatuk, és általában csak az IT-rendszerekhez értő szállodai alkalmazottak képesek kezelni őket. A hoteltulajdonosok igényeire az LG a Pro:Centric Direct elnevezésű megoldással válaszolt, melyet a vendégek és a szállodaüzemeltetők is könnyedén, saját igényeiknek megfelelően állíthatnak be. Az új rendszerekkel a szállodai televíziók olyan interaktív eszközökké alakíthatók, melyeken keresztül a vendégek és a hotel személyzete kommunikálhatnak egymással.
Az LG három tartalomkezelő megoldást kínál a vendéglátók részére: a Pro:Centric Smart, Pro:Centric Value és Pro:Centric Direct rendszereket. A Pro:Centric Direct megkönnyíti a hotelben található televíziók felhasználói felületének (UI, User Interface) megtervezését, valamint olyan további, változatos szolgáltatásokat is kínál, mint például az IP-hálózat alapú távoli elérés. A Pro:Centric Direct stílusos sablonokat kínál, de a beépített eszközöknek köszönhetően saját témasablonok is készíthetők vele, ezáltal a szállodaüzemeltetés teljes mértékben a vendégek igényeire szabva alakíthatja a rendszer tartalmát. Az üdvözlőfelületektől kezdve a hirdetőtáblákig a vengédlátók a televíziók képernyőin megjelenő képeket, szövegeket és linkeket is könnyedén szerkeszthetik.
Személyre szabott tartalom
Egy másik egyedi funkció a távoli irányítás, melynek köszönhetően a televíziócsatornák szobánként, a vendégek utazási céljait figyelembe véve állíthatók be. Egy, a hotelbe látogató család például teljesen más igényekkel rendelkezik, mint a városba egy konferencia miatt érkező üzletember. A szállodaüzemeltetők korosztály és csoportok szerint is összeállíthatják a csatornacsomagokat, így a vendégek személyre szabott tartalmakat láthatnak a szobájukban lévő televíziókon. A kisgyermekes családok például a televízión elérhető gyermekfilmekről, vagy a hotelben rendelkezésre álló gyermekgondozási lehetőségekről tudhatnak meg többet a kijelzőkön. A szállodaüzemeltetők ráadásul távolról is kezelhetik a beállításokat, beleértve a szoftvertelepítést és -frissítést.
Megnövelt teljesítmény a PCS400R szerverrel
Az LG legújabb, kifejezetten vendéglátók számára kifejlesztett megoldása a PCS400R szerver. Ezzel a tartalomkezelő szerverrel a szállodaüzemeltetők könnyedén telepíthetik a Pro:Centric Direct rendszert függetlenül attól, hogy IP vagy RF infrastruktúrát használnak. A Pro:Centric Direct és PCS400R szerver együttes használatával a szállásadók közvetlenül kommunikálhatnak a vendégekkel, és a vendégek is felvehetik a kapcsolatot a személyzettel. Az interaktív megoldás lehetővé teszi, hogy a vendégek például szobaszervizt rendeljenek, kijelentkezzenek, vagy több törülközőt kérjenek a televízión keresztül. A szerver segítségével a szállodatulajdonosok névre szóló üzeneteket küldhetnek a vendégeknek, és személyre szabott információkat, például promóciókat vagy reggelizési lehetőségeket oszthatnak meg velük.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Az LG vezetői a ThinQ márkastratégiáról beszélnek az IFA nyitóbeszédében
- Készítsük fel az irodai szervereket a kánikulára!
- Focivébé: 4K minőségű közvetítés, akár 60 fokos szögből
- Féltett adatait az irodai szerverrel együtt is ellophatják!
- Az LG wifis robotporszívója biztonsági őrnek is kiváló
- Középkategóriás telefon felsőkategóriás funkciókkal
- Hat ország 60 újságírójának mutatták be az LG legújabb okostelefonjait
- Az LG G7ThinQ az eddigi legnagyobb fényerejű okostelefon
- A Fujitsu diktálja a tempót a virtualizált scale-out SAP HANA rendszereknél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.