Lego és játékvonatok, avagy vállalati IT közérthetően
A vállalati informatikai megoldások a legtöbb esetben összetettek, és a működésük nehezen érthető a témában nem jártasak számára. Ezért hasznos, ha a szoftvergyártók képesek szemléletes módon bemutatni a legfontosabb funkciókat és előnyöket.
A SUSE nem csupán a nyílt forráskódú szoftverek fejlesztésében törekszik folyamatos innovációra, de a technológiai demók terén is új és érdekes megközelítésekkel áll elő. A közelmúltban például játékvonatokat és Lego-építményeket is felhasználtak a bemutatók során.
A játékvonatokkal a SUSE CaaS Platform és az SAP Data Hub együttes működését szemléltették. Ez a téma azért is aktuális, mert a SUSE CaaS Platform 3. kiadását nemrégiben hitelesítették az SAP Data Hub 2.3 változatára. A bemutatóban a vonatok a konténereket szimbolizálják, amelyek adatokat szállítanak a forrás- és célrendszerek között. A demo azt is igazolja, hogy a SUSE CaaS platform képes gondoskodni a zavartalan működésről, mivel a megoldás azonnal képes elindítani egy új konténert, amikor az egyik „meghibásodik”, azaz megállítják a vonatot.
A Raspberry Pi-alapokon működő Lego-markológépek segítségével pedig a SUSE Linux Enterprise Server High Availability Extension működését mutatták be több iparági konferencián. A magas rendelkezésre állást biztosító fürt akkor is képes működtetni a hozzá kapcsolt gépet, amikor az elsődleges hálózat kábelét kihúzzák.
További információ a demókról a SUSE kapcsolódó blogposztjában található.
Kapcsolódó cikkek
- Óvja meg idejét és pénzét az adatrobbanástól!
- Mozgásban, megállás nélkül: a „nonstop IT” öt alapköve
- SUSE Enterprise Storage: ha elfogyna a tárhely
- (Privát) felhőben az igazság
- Az új SUSE CaaS Platformmal még könnyebben kiaknázhatók a konténerek lehetőségei
- SUSE Linux Enterprise 15: felkészülés a szoftveresen vezérelt jövőre
- Minden eddiginél egyszerűbb válasz az adatrobbanás problémájára
- Már konténerre is lehet bizonyítványt szerezni
- SUSE OpenStack Cloud 8: szoftveresen vezérelt infrastruktúrát mindenkinek!
- A 4 legnagyobb kihívás a vállalati adattárolásban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.