Az m-commerce fényes jövő előtt áll

Kollár Csaba, 2001. január 17. 23:13
Az m-commerce nagymértékben növelni fogja a helymeghatározásra épülő szolgáltatások sikerét, de megmarad a reklámok jelentősége is - állítja jelentésében az Ovum piackutató cég.
A helymeghatározásra épülő szolgáltatások egyre népszerűbbek lesznek a fogyasztók körében, 2006-ra az ebből származó bevételek elérhetik a 20 milliárd USD-t. Igaz, hogy többnyire az ilyen szolgáltatásoktól a fogyasztók nem reklámot, vagy m-commerce alkalmazást várnak, de az Ovum szerint 2005-re ezek a bevételek elérik a 8 milliárd USD-t. Az m-commerce szolgáltatások lesznek nemsokára azok az alkalmazások, melyek a helymeghatározásra épülő piac húzóágazatát jelentik. A másik ilyen fejlődési vonal a perszonalizáció lesz.
Kulcsszavak: m-commerce mobilszolg Ovum

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55