Felkavaró érzések és mágikus vonzalmak a Da Vinci TV-n
Mik rejlenek az emberi kapcsolódások hátterében és hogy van bekötve az agyunk? Mennyire fontos és hogyan működik a vizuális benyomás? Hogyan működik a szív, és van köze az érzelmekhez? A tematikus műsorblokkból számos érdekesség kiderül a szerelem tudományos hátteréről. Február 14-én 17:30-tól a Da Vinci TV-n!
Az angolszász országokban tartott Valentine's Day ünnepe a 20. század végétől világszerte elterjedt. Az ünnepen a szerelmesek megajándékozzák szerelmüket, vagy szerelmes üzenettel kedveskednek neki.
A szerelem a Da Vinci TV-n is körülvesz február 14-én. Ám a csatorna történetmesélés helyett izgalmas tudományos kérdéseket feszeget, és rendkívüli összeállítással ünnepli a Valentin-napot. A szórakoztató tanulásra épülő TV-csatorna legkedveltebb műsoraiból válogatta össze a témába vágókat, minden tudományterületről. Az Elmemunkákban agyunk működését ismerhetjük meg, az Ikerdokik bevetésen műsorban pedig a szívről lehet mindent megtudni. A Tudomány nagyban a lebegés elméletét mutatja be, a Csináld magad okosságokban pedig a vonzás természetéről tudhatunk meg részleteket.
Február 14-én a 17:30-tól 20:00 óráig tartó speciális programblokkból minden kis néző megismerheti a szívünk, agyunk és a vonzás működését!
Kapcsolódó cikkek
- A Biztonságos Internet Napra időzíti online sorozatát a Da Vinci Media
- Tudományos ismeretterjesztés karácsonyra a Da Vinci TV-től
- Mire van szükségük a gyerekeknek a digitális oktatásban?
- Egész szeptemberben kódolatlan Da Vinci a Vodafone-nál
- A macskák titkos élete
- Digitális szuperhősöket keres videópályázatában a Da Vinci Media
- A Da Vinci TV is segíti a tanulást az országos iskolabezárás alatt
- Az élet női oldalát ünnepli a Da Vinci TV
- Konferencia a digitális edukációról a Da Vinci TV-vel
- Legyél Te is Da Vinci Tanár!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.