Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot
A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok racionalizálása és automatizálása, valamint a változó vásárlói igények kielégítése érdekében az eobuwie.pl nemrégiben az Oracle Retail felhő-alapú kereskedelmi megoldását választotta. Mostantól a vállalat különböző termékkategóriákért felelős részlegei egy integráltabb és intelligensebb tervezési folyamat végrehajtására lesznek képesek minden termékcsalád és a növekvő választék tekintetében a márkaportfólióban.
"Az Oracle-be történő befektetésünk lehetővé teszi számunkra, hogy jobban igazodjunk a vásárlói igényekhez egy friss, vásárlóink számára bárhol elérhető választékkal." - mondta Szymon Dąbrowski, az eobuwie.pl S.A. kereskedelmi igazgatója.
"Az új felhőszolgáltatással sikeresebben tervezhetünk egyszerre több csatornán, piacon és ügyfélszegmensben, elősegítve ezzel üzleti növekedésünket. A tervezők az Oracle Retail Merchandise Financial Planning segítségével proaktívan irányíthatják a beszerzési folyamatot" - mondta Wiktor Miernik-Zdanowicz, az eobuwie.pl S.A. kereskedelmi műveletekért felelős vezetője. "Célunk, hogy kevesebb időt töltsünk az adatok manuális összevetésével, és több időt fordítsunk az adatok elemzésére és a profitlehetőségek azonosítására."
Az eobuwie.pl az Oracle Cloud infrastruktúrán futó Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service-t az egyedülálló, divatáru- és cipőkereskedelmet támogató funkciói és a piacon már bizonyított eredményei miatt választotta. A bevezetés az Oracle PartnerNetwork (OPN) tagja, a Pronos támogatásával valósult meg, amely kiváló helyi piacismerettel, termék- és nyelvismerettel rendelkezik. Az eobuwie.pl és a Pronos a lean szállítási megközelítést alkalmazva mindössze 13 hét alatt sikeresen megvalósította az új felhőszolgáltatás bevezetését.
"Szofverszolgáltatási megoldásunk az eobuwie.pl-hez hasonló kiskereskedelmi cégeket hozzásegíti a kereskedelmi tervezés legújabb innovációihoz." - mondta Mike Webster, az Oracle Retail vezető alelnöke és vezérigazgatója. "Az Oracle Cloudba való befektetéssel az eobuwie.pl az alaptevékenységére koncentrálhat, miközben lehetősége nyílik kihasználni a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia beépített erejét kereskedelmi folyamatainak tervezése és kivitelezése közben."
Kapcsolódó cikkek
- A vásárlások tizede már online történik
- Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Elérhető az iparág leggyorsabb, Oracle adatbázis futtatására szolgáló rendszerének új verziója
- Elérhető az Oracle programozási nyelvének legújabb verziója
- Az Oracle ingyenes Oracle Cloud Infrastructure képzést és vizsgalehetőséget kínál
- Az Oracle vállalta, hogy 2025-re világszerte megújuló energiára vált
- Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés
- Jól teljesített az Oracle
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.