Egymilliárd hívás feldolgozása nyolc óra alatt

, 2001. március 1. 18:42
Az ICL Prospero szoftvere új interconnect-rendszer teljesítményrekordot állított fel Compaq-platformon.
Az e-business szolgáltatásokra szakosodott ICL jelentette benchmarkteszt eredménye új rekordot jelent a távközlési interconnect-rendszerekkel mutatott teljesítmény terén. A tesztet az Egyesült Államokban, Bostonban, a Compaq cég benchmark-központjában futtatták, és annak eredménye szerint a Prospero - az ICL interconnect és elszámolási rendszere - egy igen nagy teljesítményű Compaq szerveren futtatva, nyolc óra alatt 1024 millió hívási adatot (CDR - Call Data Record) dolgozott fel. Ez túlszárnyalta az eddig e téren publikált, nyolc óra alatt elért 500 milliós CDR–es rekordot.
Kulcsszavak: e-commerce ICL Compaq

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55