Dinamikusabb és fiatalosabb márkaidentitásra vált az LG
Az LG Life’s Good címmel elindította globális kampányát, ami a vállalat új, dinamikusabb és fiatalosabb márkaidentitását mutatja be. A kampány keretében a világ legikonikusabb helyszínein, többek között Dubaiban, Londonban, New Yorkban, Vietnámban és Szöulban már láthatóak a pozitív üzenetet hordozó digitális hirdetések.
A Life’s Good kampánnyal az LG célja, hogy a bizonytalan időkben, a világjárvány utáni változások áthatotta világban felhívja az emberek figyelmét arra, hogy az élet szép, és érdemes optimista szemmel tekinteni a mindennapokra.
Az új márkaidentitást a világ legikonikusabb helyszínein mutatja be a vállalat: a digitális reklámok olyan helyeken láthatók, mint a világ legmagasabb épületeként ismert dubaji Burj Khalifa, a vietnámi Landmark 81 felhőkarcoló, a New York-i Times Square, a londoni Piccadilly Circus, a perui Óvalo Gutiérrez vagy az indiai KP Tower, Dél-Koreában pedig számos épületen találkozhatnak a hirdetésekkel a járókelők. A Life’s Good szlogen London közkedvelt piros emeletes buszain is látható.
A reklámvideókon egy, az L és G betűkből álló mosolygó arc, “A jövő arca” látható, ami bólogat, kacsint és különféle érzelmeket fejez ki. A Life’s Good szlogen és a mosolygó arc az LG Active Red névre keresztelt lendületes színben, a vállalat alapszínpalettájának új kiegészítőjeként jelenik meg.
Az LG a kampány keretében a hivatalos közösségimédia-felületein is a fiatalokat célozza, hogy e célcsoport körében is növelje a márkaismertséget. Ennek egyik eszköze az olyan új, exluzív funkciók bevezetése, mint az LG Finger Heart Filter, vagy a Life’s Good matricacsomag, amiket kifejezetten a főbb közösségimédia-platformokra, például az Instagramra és a TikTokra szabtak.
Az LG mindemellett olyan globális influencerekkel is partnerségre lépett, akik megtestesítik a kampány üzenetét, azaz a bátor optimista szellemiséget, és kitartóan törnek előre saját területükön. Ilyen partnere a kampánynak Willow Smith amerikai énekesnő és színésznő, Cody Simpson ausztrál válogatott úszó és énekes-dalszerző, valamint Jenny Park nigériai-koreai divatmodell is.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a 2023-as IFA-n mutatja be legújabb energiahatékonysági innovációit
- Az LG az IFA-n mutatja be új, fenntartható energiagazdálkodási megoldását
- Az IFA kiállításon mutatja be legújabb beépíthető konyhai eszközeit az LG
- Különleges lakásmegoldást mutat be az LG
- Termékkiegészítők fogyatékkal élőknek
- Az LG közzétette 2022-2023-as fenntarthatósági jelentését
- Történetének legmagasabb második negyedéves árbevételét érte el az LG
- Éttermi felszolgálórobotot mutatott be az LG
- Az LG vezérigazgatója merész víziót mutatott be
- Az LG piacra dobta új 49 hüvelykes, 32:9 képarányú gaming kijelzőjét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.