Az LG életmód-megoldásai a MI segítségével javítják a felhasználói élményt
Az LG Electronics (LG) a CES kiállítás keretében “Újra feltalálni a jövőt” címmel online is követhető sajtókonferenciát tart 2024. január 8-án, helyi idő szerint 8 órakor a Mandalay Bay kongresszusi központban, Las Vegasban.
A színpadon először William Cho, az LG vezérigazgatója beszél majd a vállalat 2024-re kitűzött legfontosabb céljairól. Az LG júliusban Future Vision 2030 néven már bejelentette, hogy intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá kíván válni, most pedig ennek hátteréről is beszámol. Az esemény témái között szerepel többek közt az is, hogy a társaság hogyan használja ki a mesterséges intelligencia lehetőségeit a vásárlói élmény bővítésére és javítására.
A sajtótájékoztatón debütáló új termékek mindegyike megtekinthető lesz a 2024-es CES kiállításon, az LG standján. A látogatók a lenyűgöző kijelzők, technológiai installációk és interaktív kiállítások mellett felfedezhetik és megismerhetik, hogyan tehetik szebbé az életet az LG innovációi az otthonokban, valamint a kereskedelem és a mobilitás területein.
Az LG sajtótájékoztatóját világszerte élőben követhetik majd az érdeklődők az LG weboldalán és az LG Global YouTube-csatornán.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG egyedi mobilitási élményeket mutatott be az idei Müncheni Autószalonon
- Az LG a 2023-as IFA-n mutatja be legújabb energiahatékonysági innovációit
- Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics
- Rekordmennyiségű innovációs díjat nyert el az LG a közelgő 2024-es CES-en
- Az LG legújabb SMART monitorjaihoz már számítógépet sem kell csatlakoztatnunk
- A Hyundai luxusmárkája, a Genesis modelljeiben debütál az LG autós tartalomplatformja
- Jelentősen nőtt az LG árbevétele és üzemi nyeresége is
- Új rekordot állított az LG a 6G technológia fejlesztésében
- Az LG ThinQ okosotthon-platformról hamarosan több márka termékeit is irányíthatjuk
- Már Magyarországon is kapható a világ első vezeték nélküli LG OLED tévéje
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Feltuningolva, hazai sztárokkal érkezik a Marsra magyar! második évada az RTL-re
A Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című óriási sikerrel futó dokukomédia második évada, május 19-től az RTL-en lesz látható. A Hajnal-Vasad Kft. feltuningolt mindennapjait újabb 7 epizódban ismerhetik meg a tévénézők.
Európai akciók a kibocsátásmentességért
Az Európai éghajlati paktum 2020-ban jött létre az Európai Bizottság kezdeményezésére. Fontos eszköze annak a célkitűzésnek, hogy 2050-re Európa kibocsátásmentessé váljon, megalakulása óta már több mint tízmillió kilogramm szén-dioxid csökkenéshez járult hozzá. A Paktum évről-évre különböző akciókat szervez, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás hatásainak mérséklésének fontosságára. Ebben az évben többek között fotópályázatot indít a környezettudatos cselekvések bemutatására.
Indul a negyedik nagy digitális kaland
A Digitális Tudásért Alapítvány (DTA), amely szívügyének tekinti a digitális oktatást hazánkban, ismét büszkén rendezi meg 2024. május 23-án, immáron negyedik alkalommal az ország legnagyobb digitális csapatversenyét, a Nagy Digitális Kaland-ot.
Legendás magyar konstruktőrök nyitják meg a School-Computer kiállítást Budapesten
Új helyszínen, a Neumann Társaság Báthori utca 16. alatti székházában mutat be időszaki kiállítást az Informatika Történeti Múzeum Alapítvány – alapítója, a Neumann Társaság szakmai anyagaira építve – az iskolagépek történetéről. School-Computer – a digitális kultúra megjelenése a közoktatásban a címe a tárlatnak, amely a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával május második felétől október végéig látogatható. A május 17-én, 17 órakor zajló megnyitón a legendás Homelab számítógépek konstruktőrei, Lukács József és Lukács Endre mesélnek a személyi számítógépek hőskoráról.
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.