A Skanska elindította ESG+ elnevezésű irodai programját
Az ESG+ egy olyan szolgáltatáscsomag, amelyet a Skanska fejlesztett ki üzletemberekkel folytatott megbeszélések alapján. Célja az üzemeltetés támogatása és a csapatok hatékonyságának növelése, különös tekintettel a környezetvédelmi irányelvekre és a munkavállalók jóllétére. A meglévő és a potenciális bérlők egyaránt részesülhetnek a svéd ingatlanfejlesztő szakértelmében, sokféle területen – a felhasználóbarát terek kialakításától kezdve a karbonlábnyom kérdésein át az ESG-vel kapcsolatos jelentésekig.
“A gyorsan változó piaci környezetben, a fenntarthatósággal szembeni egyre magasabb elvárások mellett már nem elég csupán irodatereket kínálni. Valódi hozzáadott értéket kell teremteni, amihez teljes körűen figyelembe kell venni az ügyfelek igényeit. Az ESG+ szolgáltatáscsomagunk olyan eszköz, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy arra összpontosíthassanak, ami a legfontosabb számukra: cégük növekedésére és munkavállalóik egészségének és jóllétének megteremtésére. Ez a szolgáltatás az európai, skandináv és amerikai piacokon szerzett sokéves tapasztalatunk eredménye, ami lehetővé teszi számunkra, hogy ajánlatunkat a különböző ügyfelek valós igényeihez és elvárásaihoz igazítsuk – mert jól ismerjük őket. Végeredményben ez egy befektetés mindannyiunk jobb jövőjébe” – mondta Cseke Amarilla, a Skanska kereskedelmi fejlesztési üzletágának Magyarországért felelős bérleti és vagyonkezelési vezetője.
A Skanska ajánlata több területre összpontosít. Lehetővé teszi a legmagasabb ESG-szabványoknak megfelelően tervezett munkahelyek teljes potenciáljának kiaknázását. Tartalmazza a fenntartható iroda-használatra vonatkozó tanácsadást és oktatást, például könnyen érthető módon bemutatja a bérlők számára, hogyan csökkenthetik a víz- és energia fogyasztást. Segít az irodahasználattal kapcsolatos költségek ellenőrzésében és optimalizálásában is. A szolgáltatás nagyon fontos része az ESG+ ajánlat keretében nyújtott információs csomag is, amely nagyszerű támogatást nyújt a nem pénzügyi jelentések elkészítéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- A Provim lett a hazai fődíjas a Schneider Electric fenntarthatósági versenyén
- A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric
- Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric
- Személyre szabottan kimutatja a munkavállalók szén-dioxid kibocsátását egy forradalmian új fejlesztés
- A körforgásos gazdaság példaképei között a Schneider Electric
- A meglévő technológiákkal is nagyot léphetünk a klímavédelmi célok megvalósítása felé
- A K&H piacvezető a Euromoney pénzintézeti rangsorában
- A 2024-es Samsung televíziók csökkentett szén-dioxid-kibocsátását ismerték el
- Környezetbarát flottával ünnepli ötven éves együttműködését a Waberer's Csoport és a Papyrus
- Üzleti reggelit szervezett az ABSL Hungary és a Colliers
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.