A T-Online tartalmi fejlesztést tervez

MTI Sajtóadatbank, 2001. március 14. 09:16
Tartalmi szolgáltatásokból szeretné üzleti forgalmának több mint 30 százalékát biztosítani a legnagyobb európai internetes szolgáltató, a német T-Online három éven belül.
A Deutsche Telekom vállalkozása jelenleg üzleti forgalmának 14 százalékát teremti elő tartalmi szolgáltatásból portálokon keresztül, s nem az átalánydíjak révén - derült ki a T-Online igazgatótanácsa elnökének keddi közléséből. A német sajtó a cég jelentős tavalyi veszteségeit ezen átalánydíjakkal, illetve azoknak a német hatóságok Deutsche Telekomra vonatkozó tavalyi új szabályozásával hozza összefüggésbe, tekintettel arra, hogy 1999-ben a T-Online még nyereséges volt.

A sajtó szerint elképzelhető, hogy a nagy német médiamágnással, Leo Kirchhel köt megállapodást a T-Online, már távlati üzleti terveinek fényében és esetleg Kirch tőketulajdonossá is válik a T-Online-ban. Ez utóbbival kapcsolatban azonban a társaság elnöke elzárkózott minden további információtól - írta az AFP.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36