A Philips és az AOL stratégiai szövetségre lép

MTI Sajtóadatbank, 2001. július 16. 08:36
A marketing és a beszerzés területén stratégiai szövetségre lép a holland Philips Electronics NV elektronikai gyártó és az amerikai AOL Time Warner Inc. média- és internetcsoport.
Amint azt mindkét cég közölte, az együttműködés keretében a két cég erősségeit szeretnék ötvözni: az AOL Time Warner az interaktív marketingben és a médiaterületen van otthon, míg a Philips a fogyasztói elektronikai és a technológiai szegmensben erős. A stratégiai partnerek kampányok sorával akarják márkáik ismertségét világszerte emelni.

A beszerzési együttműködésről részleteket nem hoztak nyilvánosságra, s azt sem közölték, hogy a partnerség milyen megtakarítással jár majd a cégek számára. Elemzők - akik az együttműködést kedvezőnek minősítik - ugyanakkor úgy vélik, hogy a stratégiai szövetség hatása alig-alig jelentkezik majd a cégek nyereségmutatóiban.

Kulcsszavak: +céginfo AOL Philips

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50