Csoportos vásárlás az origo és az aXio együttműködésében

, 2001. július 26. 12:12
„Áreső” néven csoportos, ezáltal kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít az aXio, az origo partnersite-ja. A szolgáltatás lényege, hogy a kínált termék ára minden érdeklődő számára annál kedvezőbb, minél többen döntenek úgy, hogy megvásárolják azt.
Az áresőben a termékek ára sávosan csökken, a sávokat a terméket eladni kívánó partner határozza meg. Az egyes sávok a vevők számától teszik függővé a termék árát, így például az egy vásárló esetén már életbe lépő 1-3 százalék kedvezmény 10-20-30 vevő esetén akár a 30 százalékot is elérheti, az eladó döntése alapján. Így tehát ha csak egy vásárló jelentkezik, az is a bolti árnál olcsóbban jut hozzá a kiválasztott árucikkhez. A vásárló minden esetben automatikusan értesítést kap az áresőtől, ha a termék ára elért egy kedvezményesebb sávot, és lehetősége nyílik arra is, hogy csak a legkedvezőbb ár elérése esetén vásárolja meg a terméket.

A szolgáltatás a termékek eladói számára egyszerre nagy számú vevőt képes biztosítani, ami lehetővé teszi, hogy a kereskedők rövid idő alatt nagy tömegű értékesítést hajtsanak végre, minimális költséggel.

Az áreső indulásként ötféle tárgyat kínál a vásárlók részére. Az első körben Panasonic videót, discmant, walkmant, Canon nyomtatót, Logitech vezeték nélküli egeret.

Kulcsszavak: onlineszolg Origo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55