A T-Motion megelégelte az ingyenszolgáltatást

MTI Sajtóadatbank, 2001. augusztus 1. 09:39
A Deutsche Telekom mobilinternet-szolgáltató leányvállalata megelégelte az ingyenszolgáltatást: az iparág eddigi szokásával ellentétben augusztustól egyes tartalmakért pénzt kér a felhasználóktól.
Sok internetszolgáltató nagy fogyasztói kört szerzett tavaly ingyenes tartalom felkínálásával az ügyfelek mobiltelefonjára, de a telefondíjakból és a reklámozóktól nem sikerült elegendő bevételt szerezniük - ezt a hibát akarja elkerülni a T-Motion.

Japánban az NTT DoCoMo mobilszolgáltatója virágzó mobil internetüzletet épített ki fizetős tartalommal, de Európában a T-Motion lesz az első nagyobb szolgáltató, amely ezzel kísérletezik. - Az ingyenes tartalom nem üzleti vállalkozás. Ha komoly üzletet akarunk, akkor valódi értéket kell adnunk a felhasználóknak, de azt nem kaphatják ingyen. Az emberek hajlandók fizetni egyes tartalmakért; nem az újsághírekért, hanem az őket közvetlenül érintő dolgokért, a szerencsejátékokért vagy a sportfogadásért - mondta a T-Motion vezérigazgatója, Nikesh Arora a Financial Timesnak.

A T-Motion azt is ígéri, hogy a fizető WAP-szolgáltatások megbízhatóbbak is lesznek az ingyeneseknél. Portálján tőzsdézni is lehet majd, és a tartalomdíjakon kívül a tranzakciós díjakból is részesülni kíván, hogy három éven belül elérhesse a nullszaldót.

A Financial Times szerint újabban más, régóta bevezetett világszolgáltatók, köztük az amerikai Yahoo! és a brit MSN is vizsgálja, hogyan lehetne pénzt szerezni az ügyfelektől, anélkül, hogy azok lemondanának a szolgáltatásról.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55