Verne évfordulós Google-doodle
Utoljára Karácsonykor írtunk a Google (tipo)grafikus játékairól a google.com oldalon megjelenő G-O-O-G-L-E betűkkel, ma ismét egy ilyen játékos nap van, Jules Verne születésnapja alkalmából tengeralattjárón merülhetünk a mélybe.
A kép jobb oldalán vezérelhetjük a fordulást vagy a merülést, s ezt nem csak az ablakokban érzékelhetjük az élővilág változásán keresztül, hanem a baloldali műszereken is.
Természetesen - ha valaki rákattint magára a logóra - a találatok is a nálunk nevében is magyarosított Verne Gyula előtt tisztelegnek, egy magyar böngészőből a Vernéhez kapcsolódó magyar oldalakhoz juthatunk.
Karácsonyi hírünkben már megírtuk, hogy egy ilyen kép elkészítésén 5 művész dolgozik, mintegy 250 órát, és azt is, hogy az első doodle-t 1998-ban készítette Lany Page és Sergei Brin, a „Távol vagyok” üzenetet akarták rajzzal helyettesíteni. Azóta a Google logó körüli rajzok egyre inkább elterjedtek. Egyrészt emlékeztetik a böngészőt az aznapi jeles eseményre, másrészt vonzóbbá és változatosabbá teszi az oldalt.
Az alábbi helyen kedvünkre böngészhetünk a korábbi Google-doodle-k között, (s közben egy kis irodalmi, történelmi jártasságra is szert teszünk): http://www.google.hu/logos/
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- A Google követni szeretné a felhasználók szokásait, és márciustól ezt letiltani sem lehet
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Hamarosan érkezik a Google saját táblagépe
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).