A világvége előtt a Twitteren is megbánhatjuk bűneinket
A mostani hétvégére "tervezett" világvégét sokan sokféleképp fogadták, akadt, aki elndította a Twitteren a #EndofTheWorldConfessions témát, ahova másodpercenként érkeznek az "utolsó gyónások" a világ minden tájáról.
Van, aki bevallotta hazugságait, sokan szerelmüket, de vannak képtelen vágyak és vallomások is az üzenetek között.
Most már látjuk, hogy a világvége (egyelőre) elmaradt, de ezt Doctor Swagger már előre tudta, aki ezt twittelte: "Nem lehet még vége a világnak, a joghurtom 2013-ban jár le."
Kapcsolódó cikkek
- Péntek 13. - nem volt szerencsés nap se a Twitternél, se a Google-nél
- A Twitter ereje: Osama bin Laden megölését már Obama beszéde előtt kicsiripelték
- Egy parányi "elit" közösség írja a twitteres csevegések felét
- Visszatér a Twitterhez a korábbi társalapító Jack Dorsey
- Túlbecsülik a szociális oldalak értékét
- Ötéves a Twitter
- A Twitter megtiltotta a külső alkalmazások fejlesztését
- Megérik-e a pénzüket az internet óriásai?
- Nokia B-terv: rossz tréfa csupán?
- Kínaiul, oroszul és hindiül "csiripel" majd az amerikai külügyminisztérium
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.