A Twitter ereje: Osama bin Laden megölését már Obama beszéde előtt kicsiripelték
Keith Urbahn, a korábbi Defense Secretary Don Rumsfeld alakulat vezetője által küldött Twitter üzenet közölte elsőként Osama bin Laden halálhírét, megelőzve más, hivatalos hírforrásokat.
A hír, hogy speciális amerikai egység erői megölték Osama bin Ladent először akkor szivárgott ki, amikor a New York Times vasárnap este közölte, hogy Obama elnök beszédet mond a nemzetnek, helyi idő szerint 10:30-kor. A Twitter, Facebook és más szociális oldalakon is megjelentek a spekulációk az elnök beszédének témájával kapcsolatban. Az első hír Keith Urbahn Twitter üzenete volt: „Megbízható forrásból tudom, hogy Osama bin Ladent megölték.”
Beszédében Obama elnök megerősítette, hogy a több, köztük a 2001. szeptember 11-i terrortámadás szervezéséért felelős terroristát az amerikai csapatok egy csoportja támadta meg pakisztáni rejtekhelyén.
A Twitter legfőbb erénye a gyorsaság. A szemtanúk, résztvevők üzenetei hamarabb eljutnak a rövid üzeneteken keresztül, mint az újságírók tudósításai. Természetesen sok hamis vagy félrevezető hír forrása is lehet a Twitter, ezért nem mindegy, kinek az üzeneteit olvassuk, fogadjuk el, kit követünk, kinek az információit adjuk tovább. A hírek pillanatok alatt bejárják ma már a világot. Csak nekünk kell szelektálnunk, melyik igaz közülük, melyik nem.
Kapcsolódó cikkek
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- Elérte az 500 milliót a Twitter regisztrált felhasználóinak a száma
- Twitteren intézi a faluja ügyeit egy kenyai közigazgatási vezető
- Ausztráliában per tárgya a Twitter, míg Nagy-Britanniában a kizsákmányoltak szószólójának szerepét játssza
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (2. rész)
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (1. rész)
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- @Wendi_Deng: Valójában nem vagyok Murdoch felesége
- Rupert Murdoch csatlakozott a Twitterhez
- Twitter-követők "elrablása" miatt perelnek egy férfit
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.