Apple webshop immár Magyarországon is
Az eddigi 33 mellé vasárnap négy új országban nyílt meg tegnap az Apple webshopja, így most már nem kell Németországból vagy más uniós országból megrendelnünk az iPad-ünket, iPhone-unkat vagy épp a Macintosht, ha fotelből akarunk vásárolni.
A nemzetközileg egységes, nyelvében eltérő bolthálózat elvben szabáványosított árakat is jelent, de azért apróbb eltérések akadnak. A támasztékként is szolgáló "okos" iPad-fedlap például a német shopban (kerekítve) 40 és 60 Euro, aszerint, hogy beérjük-e valamelyik pasztelszínű műanyaggal, vagy ragaszkodunk a színeiben is elegánsabb bőrhöz, nálunk azonban csak a műanyagnál szinkronizálták az árakat (ez 11 ezer Ft.), a bőrnél mintha egy kis sznobéria-adót is kivetettek volna, ezért a másfélszeres ár helyett majd' kétszerest - 20 ezret - kell fizetni.
A nemzetközileg jól bevált szolgáltatások bizonyosan népszerűek lesznek nálunk is, ezek körébe tartozik, hogy egyedileg lehet konfigurálni a Mac-et; az iPad-et, iPhone-t, iPod-ot pedig személyessé lehet tenni, ha rendelünk hozzá ingyenes gravírozást. A házhoz-szállítás - ahogy szinte minden országban - nálunk is ingyenes.
Ahogy az más boltnyitáskor is lenni szokott, van ami még nem kapható, pl. az iCloud felhő-szolgáltatás a honlap szerint csak ősztől rendelhető, de ha a naptárra nézünk, akkor elvben ez a kis hiányjel akár akár két nap múlva köddé (vagy felhővé) válhat...
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Játékboltot nyitott az Origo
- Elektronikai webáruház lett az Ország Boltja
- Az online vásárlók még mindig félnek bankkártyával fizetni
- Egyre megbízhatóbbak a webshopok
- Magyarország legjobb webshopja kerestetik
- Olcsóbb, vonzóbb lesz a Google webboltja, mint az Apple-é
- Új vezető a hazai Apcom élén
- Majoros Miklós az Apple magyarországi képviseletének élén
- Két új szakember segíti az Apple termékek értékesítését
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.