Adatözönvíz, multitask, multiscreen - Több monitoron hatékonyabban lehet dolgozni? (2. rész)
"Folytatódik a 'gondolatgyilkosság' - fogalmaz a professzor. - A Római Birodalom hanyatlását és bukását az okozta, hogy túl nagyra nőtt. Ha visszafelé haladsz ezen az úton, könnyen ugyanott végezheted, mint Róma."
A 39 éves Matt Alfrey nem két, hanem egyenesen hat monitoron dolgozik egyszerre. A portlandi Pacific Crest Securities kereskedőjeként valóságos monitorfalon követi az olyan üzeneteket, cikkek főcímeit, ábrákat, grafikonokat és tőzsdei hírfolyamokat, amelyek segítenek számára megjósolni a piaci mozgásokat, fejleményeket. "De ennek hátrányai is vannak" - vallotta be. Mert hiába ül más kereskedőkkel együtt egy hosszú asztalnál, a monitorok miatt teljesen elszigeteltnek érzi magát. Az asztal másik oldalán dolgozó - amúgy Alfrey szomszédságában lakó - kollégája ugyanúgy monitorokkal veszi körül magát. Így aztán kényszeredetten azzal viccelődnek, hogy otthon majd valószínűleg látják is egymást.
Nárcisztikusok előnyben
Ian Blaine, a thePlatform nevű seattle-i videoszoftvercég vezérigazgatója is a "több-monitor-a-jobb" híveinek táborába sorolja magát.
Kettőt maga használ, és további kettőt vett azoknak az alkalmazottainak, akik ezt igényelték. Azok hajlanak is arra, hogy az egyiket programozásra, a másikat pedig a kommunikáció céljaira használják, és Blaine szerint az extra monitor révén jelentős időt takarítanak meg, mivel szükségtelen váltogatniuk az ablakok között.
Ezek valószínűleg csupán milliszekundumok, de ha valaki mélyen benne van egy munkafolyamatban, ez az idő is elég ahhoz, hogy kizökkenjen, például kiessen egy játékból - ecseteli Blaine, majd nevetve hozzáteszi: de talán arra megy ki az egész, hogy interneten keresztül akarják nézni magukat munka közben...
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonozni tudnak, cipőfűzőt kötni nem
- Adatözönvíz, multitask, multiscreen - Több monitoron hatékonyabban lehet dolgozni? (1. rész)
- Versenyhátrány a vidéknek az internetes lefedettség hiánya
- Obama az iráni elektronikus függöny lebontását ígérte
- Hívjuk fel az angyalt! - Valósággá vált tündérmese (2. rész)
- Hívjuk fel az angyalt! - Valósággá vált tündérmese (1. rész)
- Sokat keresnek az internetes kommentek törlésére specializálódott cégek Kínában
- Iskolások tanítják az időseket számítógépezni
- A könyvkiadás harmadik útja: független publikálás
- Megöli az e-könyv a nyomtatottat Nagy-Britanniában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.