Megújult a Yahoo főoldala
Nem annyira drasztikusak a változtatások, inkább csak a felhasználói igényekhez próbáltak igazodni. A legjelentősebb változás a végtelen görgetés, amely egyre több és több tartalmat jelenít meg a felhasználónak, ahogy lefelé görgeti az oldalt.
A másik változás, hogy mindig az aktuális tartalom jelenik meg. A Yahoo lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy eltávolítsák azokat a híreket, amelyek nem nyerik el a tetszésüket, így képet kapnak az olvasási szokásokról.
A Yahoo szerint az oldal sokkal személyre szabottabb és dinamikusabb lett, hiszen folyamatosan frissülő tartalommal találkoznak a látogatók. Így megéri nekik napjában többször is visszatérni az oldalra.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Keresőszolgáltatás létrehozásáról tárgyal a Yahoo! és a Facebook
- VSO Downloader 2.9.5.5
- A Yahoo szókimondó vezérasszonyát kirúgták
- A Yahoo Mail postafiókjai nem elérhetők
- Yahoo: személyre szabott tartalom
- Új Yahoo termék: Livestand, avagy személyre szabott hírek
- A Google a Yahoo és a Facebook kezdi az IPv6-os webcímek tesztelését
- A Facebook lehagyta a Yahoo-t
- 600-700 dolgozótól válik meg a Yahoo
- Az olajkatasztrófa "népszerűbb" volt a neten a celebeknél
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.