Hat nagy áruházlánc állhat át online kasszákra
Nagy lépést tettek a Magyarországon működő kereskedelmi láncok, hogy teljesítsék a pénztárgépek online bekötésének feltételeit. Sikeresen zárult csütörtökön hat újabb online kasszarendszernek az engedélyeztetési eljárása. Az Auchan, az OMV, az XXXLutz, a Bauhaus, a Hervis és a Duty Free Shop kapták meg a zöld lámpát. Az online kasszamegoldásokat a Laurel szállította.
Minden üzletlánc a saját működésére, specialitásaira igazított szoftvereket használ, így az engedélyeztetési eljárások is különbözőek – nyilatkozta az online engedélyeztetéseket megvalósító Laurel Cégcsoport tulajdonos ügyvezetője. Bessenyei István kiemelte, az eljárás nagy körültekintést igényelt, mivel összetett kereskedelmi háttérrendszerekhez csatlakozó, PC-s kasszarendszerekről van szó.
A fiskalizáció után megkezdődhet a kasszák cseréje és az AEE-k (Adóügyi Ellenőrző Egység) bekötése a rendszerbe. A telepítés, a személyzet képzése, valamint a NAV-bekötés adminisztrációja természetesen még heteket, hónapokat vehet igénybe, de elmondható, hogy a hat lánc mindent megtett annak érdekében, hogy végrehajtsa az online átállásról szóló rendeletet – szögezte le a vezető.
Kapcsolódó cikkek
- Több ezer online pénztárgépbe kerülhetnek Telenor SIM chipek
- Több ezer online pénztárgépbe kerülhetnek Telenor SIM chipek
- Nem várhatnak tovább a kereskedők a PC-kassza rendeléssel
- Nem várhatnak tovább a kereskedők a PC-kassza rendeléssel
- Már PC-kasszák is rendelhetők a NAV weboldaláról
- Már PC-kasszák is rendelhetők a NAV weboldaláról
- Elektronikusan is megrendelhetők az online pénztárgépek
- Elektronikusan is megrendelhetők az online pénztárgépek
- Beüzemelték az első PC-s online kasszát
- Beüzemelték az első PC-s online kasszát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.