Határon túl is rendelhető hazai címre csoki a CsokiMost.hu-nál
Hazánkban az elsők között alakult meg közel egy éve a CsokiMost.hu webshop, mely akár aznap házhoz szállítja a megrendelt finomságot. A csokifutár vállalkozásnál újdonság, hogy októbertől már külföldről is rendelhető magyarországi címre a kínálatban szereplő közel 400 féle édesség és ajándékcsomag.
Sokszor problémát okoz a külföldön élő honfitársaknak, hogy egy kis aprósággal, figyelmességgel lepjék meg az itthon élő szeretteiket. Ezt az igényt kielégítve fejlesztette tovább a CsokiMost.hu webshop szolgáltatását, így egy külföldről történő megrendelés esetén Budapestre akár aznap, vidékre pedig másnap kézbesíti a cég a kiválasztott finomságot. Küldhető előre összeállított szeretetcsomag, de természetesen egyedi desszertkollekciók megalkotására is van lehetőség. Extra szolgáltatásként pedig személyes, akár kézzel írt üzenet is kézbesít a CsokiMost.hu.
„Az a fantasztikus a CsokiMostban, hogy általa távszeretni lehet az otthoniakat. Legutóbbi hazalátogatásom alkalmával hosszú ideig várattam két barátomat, és nagyon bántott a dolog. Miután visszaérkeztem Londonba, összekattintottam nekik egy csoki csomagot, írtam egy szívhez szóló bocsánatkérést, és vártam a feloldozást. Nagyon megörültek, amikor a rendelésem leadása után néhány órával a szuperkedves futár kézbesítette a bocsi csokikat és az üzenetemet.” - mondta el tapasztalatát Letenyei Zita, rendszeres CsokiMost felhasználó, aki jelenleg Londonban él és dolgozik.
A szolgáltatások fejlesztése nem áll meg, már végfázisban van egy „csoki kreátor”, melyről csak annyit árultak el a CsokiMost üzemeltetői, hogy általa igazán testreszabott édességekkel lephetjük meg partnereinket, szeretteinket.
Kapcsolódó cikkek
- Kivonulhatnak a webboltok a reklámadó miatt
- A JátékNet webáruház 2014-ben az Ország Boltja
- PayPal: 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi forgalma
- Elindult a Netveszek.hu
- Webox csomagátadó automaták – a még rugalmasabb vásárlás
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- Új korszakot nyit a Sanoma a hazai e-kereskedelemben
- Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
- Elindult az ország első "csokifutár" oldala, a CsokiMost.hu
- A rezsicsökkentés miatt webshopot indított a Prímagáz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.