A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
Több mint 600 biztonsági követelmény teljesítése és 1000 órát is meghaladó előkészítő munka: szigorú nemzetközi auditfolyamaton esett át a Virtual Call Center cégcsoport ahhoz, hogy a régióban egyedülálló szolgáltatását, a VCC Pay-t elindíthassa. A telefonon keresztüli, valós időben, ügyintéző által vezetett bankkártyás fizetés átszabhatja a termék- és szolgáltatásértékesítés, illetve a kintlévőségkezelés piacát.
A Virtual Call Center által fejlesztett VCC Pay szolgáltatás főleg a telefonon keresztüli értékesítés, illetve a behajtás területén jelent régóta várt megoldást. “Minden olyan iparági szereplőnek segítség lehet, melynél jellemző, hogy a sikeres üzlet a telefonos megkeresés és a fizetés közötti eltelt idő függvénye. Mivel pillanatokon belül lehet reagálni az ügyfelek igényeire, aggályaira, az értékesítési vagy behajtási konverzió is sokszorosára nőhet” - emeli ki Tóth Szabolcs, a VCC ügyvezetője. A nyomógombos fizetési rendszer előnye, hogy bármilyen, telefonos ügyfélszolgálaton keresztül értékesített szolgáltatás díja azonnal, az operátor irányításával, mégis a legszigorúbb adatvédelmi előírásoknak megfelelve rendezhető. A megoldás kulcsa, hogy az ügyfelek nemcsak a megrendelési, hanem fizetési folyamat alatt is élő támogatást kapnak anélkül, hogy kártyaadataik a másik fél tudomására jutnának vagy tárolódnának.
A régióban úttörő technológiai megoldást nemcsak hosszas fejlesztés, hanem egy szigorú, közel két éves nemzetközi auditfolyamat is megelőzte. Ahhoz ugyanis, hogy a szolgáltatás integrálható legyen a Virtual Call Center rendszerébe, vagyis a cloud alapú szolgáltatás kártyaadatokat fogadhasson és továbbíthasson, az öt legnagyobb nemzetközi kártyatársaság - köztük a Master Card, a Visa és az AMEX - által felállított szabványnak kellett megfelelni. A PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) egy olyan széleskörű szabályozást takar, mely nem csak az IT-biztonságra, hanem minden, a céget érintő üzleti kockázatra is kitér. Így a tanúsítvány egy teljes körű minőségbiztosításként is értelmezhető. A PCI auditálási folyamat részét dokumentumvizsgálatok, személyes interjúk, működési bizonyítékok képezik, a Virtual Call Center esetében ez több mint 1000 munkaórányi együttműködést jelentett. Az audit egyik legfontosabb része a rendszer sérülékenységvizsgálata, vagyis a több lépcsős etikus hackelés. A Pay technológia már éles, és érzékelhető is a biztosító cégek, telekommunikációs szolgáltatók, homeshopping cégek és légitársaságok érdeklődése a megoldás iránt.
A Virtual Call Center tőkebefektető cége, a DBH Investment Zrt. szerint a tanúsítvány megszerzése új fejezetet nyit a cég és partnerei életében. "A telefonos bankkártyás fizetés mint egyedi régiós fejlesztés nagy lehetőség a nemzetközi terjeszkedésben. Ugyanakkor a transzparencia, a gazdaságosság, az üzleti tudatosság szempontjából is kiemeli a VCC-t a hasonló területen dolgozó cégek közül. Hosszú távon minden üzleti partnerének jó példát mutathat, és olyan cégeket vonz, melyek hasonló biztonsági elveket vallanak - mondta el Dr. Erdei Sándor, a DBH Group vezérigazgatója.
"A következő években több iparági területen, hazai és nemzetközi szinten is ugrásszerűen növekvő érdeklődésre számítanak a most bevezetett technológia iránt" - mondta el Tóth Szabolcs ügyvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Újra elérhetők az NMHH oldalai és ügyfélszolgálata
- Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.