Lévai Richárd bekerült a Facebook hivatalos marketing partnerei közé

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 25. 13:40

Facebook Marketing Partners for Technical Services nemzetközi program technikai támogatást ad a mára szerteágazóvá vált hirdetési lehetőségek között sokszor nehezen eligazodó cégek számára. Lévai Richárd, közösségi média specialista, a Liftup Kft. ügyvezetője elsőként került be Magyarországról a programba.

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, 20 éve foglalkozik online marketinggel, a közösségi marketing területén több, mint 12 éves tapasztalattal rendelkezik, több közösségi marketinggel foglalkozó üzleti könyv szerzője. Magyarországon az első között szerezte meg a Facebook hivatalos tanúsítását 2017-ben (Facebook Certified Buying Professional), a Facebook fejlesztői konferenciáján az F8-on már kétszer vett részt San Jose-ban. A Facebook Marketing Partners for Technical Services tanácsadói programhoz 2019 augusztusában csatlakozhatott a szakember.

 

A Facebook az egyik legfontosabb online hirdetési platformmá vált a magyar cégek számára is, hiszen csak a legnagyobb közösségi platformon közel 6 millió magyart lehet elérni, Instagramon pedig több, mint 2 milliót. A Facebook Marketing Partners for Technical Services programban jelenleg világ szinten 78 cég, illetve ügynökség tartozik.

 

“A hivatalos marketing partnerek tanácsadóként abban segítenek a hirdetőknek, hogy a Facebook hirdetési eszközeihez tartozó technikai beállításokat minél hatékonyabban tudják használni. Ez kiterjed a Facebook Pixel, a Facebook SDK, a termék katalógus és más hasonló, ma már nélkülözhetetlen megoldásokra. Hiszen ezekkel a fejlett eszközökkel lehet hatékonyan növelni a hirdetési eredményeket” - magyarázta Lévai Richárd. A programba való bekerülés többlépcsős folyamat. Lévai Richárd elárulta, hogy először egy vizsgán kell válaszolni kérdésekre, majd hirdetési beállításokhoz tartozó speciális feladatokat is meg kell oldani. A stresszhelyzetet fokozza, hogy folyamatosan webkamerán keresztül figyelik a résztvevőket. A technikai tudásszinttel kapcsolatos elvárást jól mutatja, hogy a vizsgázóknak egy minta weboldal kódjában is beállításokat kellett elvégezni. A sikeres vizsgát követően megfelelő referenciajegyzék és az üzleti modellnek való megfelelés is szükséges ahhoz, hogy a magas szintű szakmai tudással rendelkező szakértői csapatba kerülhessen valaki.

 

“A program a karácsonyi hirdetési dömpingben már szakmai segítséget adhat magyar nyelven a cégeknek a Facebook tervei szerint. Ebben az időszakban realizálódik a hazai közösségi média reklámköltések jelentős százaléka, így a legfejlettebb hirdetési megoldások használata komoly költségmegtakarítást hozhat a hivatalos partnerekhez forduló cégeknek” – hangsúlyozta Lévai Richárd. A program weboldalán hamarosan külön szűrővel a magyar partnerek között is válogathatnak az érdeklődők.

 

Program linkje: https://www.facebook.com/business/m/fmp-technical-services/partner-directory

 

Lévai Richárd profilja a Facebook Marketing Partner Program oldalán:

https://www.facebook.com/business/partner-directory/details?id=475745976338142&hc_location=ufi

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből. 

2024. május 8. 14:16

GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 8. 11:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36