Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE márka nagykövete

forrás: Prím Online, 2020. október 22. 15:59

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a hatszoros Formula-1 világbajnok Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE, azaz a vállalat prémium otthoni megoldásait összefogó márka globális nagykövete. Az együttműködés első lépéseként Hamilton egy új kampányban kap szerepet, amely közvetíti a márka filozófiáját, amely szerint „A művészet inspirálja a technológiát, a technológia pedig teljessé teszi a művészetet”.

Az új kampányban Hamilton megosztja gondolatait arról, hogy miként lehet kialakítani egy stílusos, kifinomult életvitelt, hogy mi motiválja őt abban, hogy a legjobb legyen a saját területén és mit ad ehhez az életmódhoz az LG SIGNATURE márka. Az együttműködés a minőségi élet eleganciáját ünnepli, de Hamilton és az LG SIGNATURE márka egyben azt is képviseli, hogy a legjobbnak lenni kemény munkát és erőfeszítést igényel.

 

A számos területen tehetséges, a részletekre és a dizájnra mindig figyelmet fordító Hamilton a stílus és a precizitás megtestesítője. Hamilton részvétele az LG SIGNATURE márka népszerűsítésében a prémium megoldások páratlan teljesítményének üzenetét erősíti.

 

 

„Az LG SIGNATURE egy olyan márka, amely arra törekszik, hogy minden területen a legjobb legyen — ez volt az, ami először megfogott benne” — mondta el Hamilton. „A márka soha nem elégszik meg a második hellyel, a vállalat csúcsminőségű életmód-megoldásai a legmagasabb színvonalú technológiát és formatervezést ötvözik.”

 

„Lewis Hamilton tökéletesen megtestesíti az LG SIGNATURE márka lényegét azzal, hogy az élet minden területén fáradhatatlan a tökéletesség keresésében” — mondta el Kim Jin-hong, az LG globális marketingközpontjának vezetője. „A sport és a divat terén is véleményvezérnek számító Lewis egy olyan törekvő karakter, aki a művészetet és a technológiát is nagyra értékeli. Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy nagykövetünknek tudhatjuk.”

 

A változatos és folyamatosan bővülő LG SIGNATURE portfolió része többek között két új — egy 88 és egy 77 hüvelykes — 8K OLED televízió, egy borhűtő, egy InstaView Door-in-Door hűtőszekrény, valamint egy TWINWash mosógép. A kompromisszumok nélküli minőség és a lényegre való összpontosítás a márka minden innovatív termékének alapja. Az LG SIGNATURE márkáról további információ a www.LGSIGNATURE.com weboldalon érhető el. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust*  szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről**  és szén-dioxid méréséről***  szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.

2024. április 25. 14:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50