Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
Az eladott darabszám alapján az elektromos hajtású személyes közlekedési eszközök idén taroltak az eMAG-nál: az év első felében több ezren vásároltak ilyen termékeket. A legnépszerűbb típus az elektromos roller, amely a termékkategórián belül az eladott termékek 49 százalékát tette ki darabszámban.
A legtöbben májusban és júniusban szánták rá magukat e-roller vásárlására, a legnépszerűbb típus a bruttó 99 990 forintos Xiaomi Mi Electric Scooter Essential modell volt, viszont a tipikus vevő ennél is nagyobb tudású modellt választott, az e-rollerek idei eladási átlagára ugyanis bruttó 133 ezer forint volt az eMAG-nál.
Bár fejlett egyensúlyozási készséget igényel a használatuk, az önegyensúlyozó hoverboardok (leginkább gördeszkára hasonlító elektromos jármű) is nagy népszerűségnek örvendenek idén,ezek az eszközök az eladások 39 százalékát tették ki az eMAG.hu-n. A légdeszkákra márciusban, áprilisban és májusban volt a legnagyobb kereslet.
Az elektromos robogó forgalma is népszerű, ez az eladások 11 százalékát tette ki a termékkategórián belül, míg a hajtásukat elektromos rásegítéssel könnyítő elektromos kerékpárok csupán 1 százalékát tették ki az eladásoknak az elektronikus kategórián belül.
Érdekesség, hogy míg rollerből egyértelműen az elektromos típusok népszerűek (a lábbal hajtható, összecsukható kivitelű modellek csak az eladások mintegy 4 százalékát teszik ki), kerékpárból a hagyományos modellek a népszerűek.
Ugyanakkor az eMAG.hu-n még akkor is az elektromos roller a legnépszerűbb személyi jármű, ha a hagyományos kerékpárok eladását is beleszámítjuk az elektromos hajtásúak mellé:
● Elektromos roller 36%
● Hoverboard 29%
● Hagyományos bicikli 27%
● Elektromos robogó 8%
● Elektromos bicikli 1%
Ha csak a kerékpárokat vesszük alapul, akkor az eMAG-on idén eddig eladott bicikliknek mintegy 2 százaléka volt elektromos, a fennmaradó 98 százalék hagyományos. Idén havi szinten átlagosan 21 százalékkal több kerékpárt rendeltek az eMAG-tól, mint 2020-ban (a legtöbbet júniusban), és mind az elektromos, mind a hagyományos modellek esetében a legnépszerűbb kivitel a mountain bike. Az eladott e-kerékpárok átlagára bruttó 285 ezer forint körüli, a hagyományos bicikliké bruttó 73 ezer forint körüli volt idén az eMAG-nál.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
- Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói
- Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.