A jövő digitális munkakörnyezetét fejleszti a Unisys
A Unisys egy világszerte ismert, információtechnológiát szolgáltató nagyvállalat, amely több mint tizenöt éve a magyar informatikai piac egyik legismertebb szereplője. A cég most bejelentette, hogy 2022 első negyedévében több olyan projektre kapott megbízást új ügyfelektől, amelyek a digitális munkahelyek kiépítését helyezik középpontba.
Egy globális technológiai vállalat digitális munkahelyi megoldások teljes skálájának biztosítására szerződött a Unisysszel. Az együttműködés keretében a szolgáltató biztosítani fogja a modern eszközkezelést, a munkatársak közötti zökkenőmentes együttműködést, az intelligens munkahelyi szolgáltatásokat. A partnerség „munkahely mint szolgáltatás” (WaaS) konstrukcióban valósul meg: ennek lényege, hogy az ügyfél felhőkörnyezetetben hozza létre alkalmazottai számára a digitális munkakörnyezetet, magába foglalva az összes szükséges szoftver telepítését, beállítását, üzemeltetését és támogatását.
A Unisys szerződést kötött egy nagy latin-amerikai pénzintézettel is, amely már korábban is a cég ügyfele volt, a biztonságos digitális munkahelyi megoldások, valamint a felhő- és infrastrukturális megoldások széles skálájának biztosítására. Emellett az Unisys fogja végezni egy globális marketing- és kommunikációs vállalat legnagyobb európai adatközpontjának nyilvános felhőbe történő migrálását is, növelve az ügyfél működési hatékonyságát, biztonságát és agilitását.
„A digitális munkahelyi megoldások terén olyan új és jelenlegi ügyfelekkel kötünk szerződéseket, akik a technológia segítségével szeretnék átalakítani alkalmazottaik munkahelyi alkotott elképzeléseit – húzta alá Maureen Sweeny, az Unisys kereskedelmi igazgatója és vezető alelnöke. – A felhő- és infrastruktúraszolgáltatások esetében pedig az ügyfelek nemcsak azért választják az Unisyst, hogy segítsük őket a többfelhős környezetre való átállásban, hanem azért is, hogy teljes körűen kihasználhassák a felhőökoszisztéma által nyújtott előnyöket.”
A jövő munkahelyének fejlesztése Budapesten
A Unisys Hungary szolgáltató központja folyamatos fejlődése révén egyre sokrétűbb szolgáltatásoakt kínál, beleértve a digitális munkahely megoldásokat is. A magyarországi központ továbbra is dinamikusan fejlődik, folyamatos az érdeklődés új, potenciális nagyvállalati ügyfelek részéről új szolgáltatások kapcsán. A Unisys a pályakezdő pozícióktól a vezetői szintekig kínál kihívásokkal teli, felelősségteljes pozíciókat, többek között ügyfélkapcsolati és informatikai területekre is.
Kapcsolódó cikkek
- Elismert szakemberekkel újította meg menedzsmentjét a Unisys
- Már közel 150 milliárd forint a legsikeresebb cloud alapon működő hazai cégek értéke
- Egy év alatt megduplázta értékét Amerika legértékesebb 100 felhőszolgáltatója
- Hogyan NE veszítsünk el egy ügyfelet 10 nap alatt
- A Check Point közzétette felhő-biztonsági jelentését
- Az SAP felhőalapú rendszerét választotta a Boxy Logisztikai Zrt.
- Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot
- A vásárlások tizede már online történik
- Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.